رابطه عجیب نیمار و روز تولد خواهرش
گویا رابطه نیمار و روز تولد خواهرش به شکلی شده است که این بازیکن هر سال در آن روز مصدوم یا محروم است

نیمار؛ 5فصل و 5 غیبت پرحرف و حدیث در روز تولد خواهرش

نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن اخیرا در بازی تیمش مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه دچار مصدومیت شد و طبق اعلام پزشکان برای ده هفته  قادر به همراهی تیم باشگاهی اش نخواهد بود.

جالب اینجاست که این پنجمین فصل متوالی است که او در روز تولد خواهرش که هرساله در یک میهمانی بزرگ در برزیل جشن گرفته می شود، نیمار بنا به دلایلی آزاد است و به سرزمین مادری سفر می کند. در طول این پنج فصل، نیمار دو بار در روز تولد خواهرش (11 مارس) محروم بوده و سه بار هم دراین تاریخ به خاطر مصدومیت اجازه یافته تا به برزیل سفر کند.

از پنج سال پیش و زمانی که نیمار به فوتبال اروپا منتقل شد، او همیشه در اوایل ماه مارس سفری هرچند کوتاه به برزیل داشته و در جشن تولد خواهرش شرکت نموده. امسال هم با دوری ده هفته ای از میادین ورزشی، شانس حضور در تولد خواهرش را از دست نخواهد داد.

این آمار دقیقا از اولین فصل انتقال نیمار به فوتبال اروپا و باشگاه بارسلونا آغاز شد. در دو فصل ابتدایی حضور او در فوتبال اروپا، او دقیقا اندکی قبل از یازده مارس، با محرومیت روبرو می شد و به همین خاطر به دلیل محرومیت از همراهی تیمش، این فرصت را می یافت تا در میهمانی تولد خواهرش در برزیل شرکت نماید.

در ماه مارس آخرین فصل حضور او در بارسا،نیمار با مصدومیتی از ناحیه عضله پای چپ برای هفت روز از میادین به دور ماند و دوباره شانس با او یار بود تا به مراسم تولد خواهرش برسد.

البته پس از انتقال به پاری سن ژرمن، کار برای او سخت تر شد؛ چرا که نیمار از زمان پیوستنش به پاری سن ژرمن، دقیقا اندکی قبل از جشن تولد خواهرش با مصدومیتی شدید مواجه شده. فصل گذشته که او در اوایل فوریه دچار شکستگی انگشت پایش شد و برای انجام عمل جراحی به برزیل رفت و در میهمانی تولد خواهرش رافائلا چندان شاد و سرخوش و سلامت نبود.

این فصل هم او دوباره با مصدومیت مشابهی مواجه شده و باید منتظر ماند و دید که آیا نیمار امسال هم برای سپری کردن دوران نقاهتش به سرزمین مادری خواهد رفت یا خیر.

دلایل غیبت نیمار در اوایل ماه مارس فصول مختلف  :

فصل 15-2014: محرومیت

فصل 16-2015: محرومیت

فصل 17-2016 : مصدومیت

فصل 18-2017: مصدومیت

فصل 19-2018: مصدومیت



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net