4 بازیکنی که با رفتن کی روش دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوند
با توجه به رفتن کارلوس کی روش باید شاهد تغییراتی در تیم ملی ایران باشیم و احتمالا 4 بازیکن برای همیشه از تیم ملی ایران کنار گذاشته می شوند

این بازیکنان دیگر به تیم ملی دعوت نمی‎شوند؟

بعد از جدایی کی‌روش از تیم ملی و معرفی سرمربی جدید باید منتظر تغییراتی در لیست دعوت شده‌های آتی به تیم ملی بود.

نزدیک‌ترین بازیکنان برای حذف از اردوی‌های آتی این اسامی هستند: مسعود شجاعی، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و احتمالا اشکان دژاگه. این بازیکنان ممکن است به دلایل گوناگون دیگر جایی در میان دعوت شده‌های آتی نداشته باشند.

شجاعی بعد از تجربه چهارمین جام ملت‌های آسیا و حضور در3 دوره بازی‌های جام جهانی و بالارفتن سن دیگر گزینه مناسبی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به حساب نمی‌آید و قطعا مربی آینده تیم ملی با هر تفکری این بازیکن را به تیمش فرا نمی‌خواند.

دیگر بازیکنی که باید از حذفش به یقین رسید پژمان منتظری است. مدافعی که سال‌ها در ترکیب تیم ملی حضور داشته و او هم به دلیل بالا رفتن سن دیگر نمی‌تواند گزینه مناسبی برای آینده این پست باشد. منتظری در جام ملت‌های آسیا هم فرصت‌های بسیار کمی برای بازی در ترکیب تیم ملی داشت و نتوانست بازیکن ثابتی باشد.

اشکان دژاگه را هم به دلایل مشابه می‌شود در میان خط خورده‌های آتی دید. دژاگه گرچه در این جام نمایش نسبتا خوبی داشت اما او هم در بازی‌های سخت تیم ملی به شدت ناآماده جلوه کرد بخصوص بازی آخر مقابل ژاپن که ادامه چنین بازیکنی در تیم ملی نمی‌تواند به صلاح فوتبال ایران باشد.

اما ممکن است در میان حذف شده‌های آتی نام محمدحسین کنعانی زادگان را هم ببینیم. مدافعی که در لیگ هم عملکرد چندان چشمگیری نداشت و در بازی با ژاپن یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیم ملی بود. البته کنعانی زادگان این شانس را دارد که به دلیل سن مناسبش همچنان مورد توجه مربیان تیم ملی باشد اما خیلی بعید است که این بازیکن دیگر حضور در ترکیب تیم ملی را تجربه کند.

در عین حال بازیکنان دیگری هم هستند که در جام ملت‌ها عملکرد مطلوبی نداشتند و باید فکری به حال پست آنها شود. نمونه‌اش رامین رضاییان که در این جام ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی بود و جز ایجاد برخی حاشیه‌ها محصول دیگری برای تیم ملی نداشت.

به نظر می‌رسد کار مربی آتی تیم ملی بیشتر روی تغییرگزینه‌ها برای پست‌های کلیدی متمرکز باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: ilna.ir