هدیه غیرمنتظره سامان قدوس به هوادار ایرانی در لیگ فرانسه
سامان قدوس به طرفداری که در بازی آمیان با المپیک مارسی, پرچم ایران را در دست داشت, پیراهنش را هدیه داد

هدیه سامان قدوس به هوادار ایرانی آمیان

حضور سامان قدوس بین بازیکنان آمیان در جدال المپیک مارسی با آمیان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم باعث شد تا طرفداران ایرانی مقیم فرانسه با رساندن خود به ورزشگاه ولودروم به حمایت از سامان بپردازند.

تصاویر منتشر شده در سایت‌های فرانسوی نشان می‌دهد یکی از ایرانی‌های حاضر در ولودروم با در دست داشتن پرچم سه رنگ و مقدس ایران به حمایت از آمیان و مهاجم گلزنش پرداخت.

این طرفدار ایرانی که تصور نمی‌کرد در بین سیل عظیم طرفداران مارسی روی سکو‌های ورزشگاه چشمان سامان قدوس را بگیرد وقتی سوت پایان بازی با شکست ۲ بر صفر آمیان به صدا درآمد در لحظاتی که مشغول رقصاندن پرچم ایران و تشویق سامان بود، توسط قدوس سورپرایز شد.

مهاجم شماره ۷ آمیان برای اینکه به تقدیر از حمایت هموطنان خود در بین آن همه تماشاگر بپردازد، پیراهن خود را به طرفدار پرچم به دست تقدیم کرد تا تماشاگر ایرانی با سورپرایز بزرگی روبه‌رو شود.

سامان قدوس در این بازی تا دقیقه ۶۰ برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها روی نیمکت نشست و در لحظاتی که آمیان با دو گل از میزبان خود عقب افتاد توسط کریستوف پلیسیر به میدان فرستاده شد، اما حضور او نیز نتوانست مانع این نتیجه ناامیدکننده شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی