جورجینا نامزد رونالدو: دوست ندارم فعلا همسرش باشم!
جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو  در مصاحبه ای گفت که رونالدو هنوز از وی خواستگاری نکرده است

جورجینا: رونالدو هنوز به من درخواست ازدواج نداده‌

جورجینا به تازگی به نشریه "اولا" مصاحبه ای انجام داده است. وی می گوید که فوت پدرش باعث شده تا سخت ترین لحظات عمرش را سپری کند. پدر این مدل که دو سال پیش سکته کرده بود در نهایت فوت شد. وی حرفهای عمه اش که ادعا کرده بود جورجینا و پدرش با هم قطع رابطه کرده اند را تکذیب کرد. نامزد رونالدو گفت:" رابطه ام با پدرم عالی بود. خواهرم و من را "ملکه های من" صدا می زد و من نورچشمی او بودم. عزیزترین افراد زندگی او بودیم."

جورجینا تائید می کند که سفر از ارژانتین به اسپانیا باعث شده است تا کمی از پدرش دور شود اما همیشه با هم در تماس بوده اند:"چند سالی بود که با هم زندگی می نمی کردیم اما همواره با هم در تماس بودیم. من و خواهرم نصف حقوق هر ماه خود را برای پدرمان می فرستادیم."

جورجینا از این که کریستیانو هرگز نتوانسته با پدرش ملاقات کند هم ناراحت است:"پدرم دوست نداشت که در حالت مریضی، رونالدو او را ببیند. پدرم رونالدو را تحسین می کرد و مثل هر آرژانتینی دیگری عاشق فوتبال بود. وقتی خبر فوتش را شنیدم ویران شدم. در این لحظات غم بار، رونالدو به من دلداری داد و من سعی کردم به خاطر او و فرزندانم نیرویم را حفظ کنم. خوشبختانه همچنان همدیگر را داریم و گروه خوبی را کنار هم تشکیل داده ایم."

وی همچنین در مورد حرف و حدیث ها پیرامون روابطش با رونالدو هم صحبت کرد:"ایا او از من خواسته که ازدواج کنیم؟ فعلا نه. اما دوست دارم این کار را انجام بدهیم. در حال حاضر اهداف و مسئولیت های دیگری داریم هر چند که در آینده دوست دارم همسرش باشم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net