فروش ایکاردی به یوونتوس توسط اینتر میلان!
گویا مسئولان اینتر میلان تصمیم گرفته اند که ایکاردی بازیکن خود را به تیم یوونتوس بفروشند

مدیران اینتر در صدد فروش ایکاردی به یوونتوس!

 تانکردی پالرمی، خبرنگار سرشناس حوزه فوتبال ایتالیا اطلاعات جالبی در مورد آینده مائورو ایکاردی در فوتبال ایتالیا مطرح کرده است. اگرچه که این صحبتها فعلا درحد گمانه زنی است، اما ممکن است در آینده شاهد وقوع آنها باشیم.

این خبرنگار ورزشی در گزارشی به این نکته اشاره کرده که ایکاردی پیشنهادی نجومی از باشگاه ناپولی دریافت کرده است ولی سران اینتر تصمیم گرفته اند که این مهاجم آرژانتینی را به یوونتوس بفروشند. این گزارش در وب سایت توتومرکاتو وب منتشر شده و در آن یادآوری شده که آئورلیو د لائورنتیس رئیس باشگاه ناپولی پیشنهادی جذاب را برای به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی به واندا نارا ارائه داده که درآن دستمزد سالانه 9 میلیون یورویی (به صورت خالص) به اضافه پاداشهای متعدد درنظرگرفته شده که بدین ترتیب مائورو ایکاردی می تواند دومین بازیکن پردرآمد سری آی ایتالیا شود.

رقم پیشنهادی ناپولی 50% بیشتر از رقمی است که سران باشگاه اینتر برای تمدید قرارداد ایکاردی پیشنهاد داده اند.

از سوی دیگر سران باشگاه یوونتوس با استراتژی دیگری برای به خدمت گرفتن ایکاردی آستین بالا زده اند. پاراتیچی، مدیر ورزشی تازه یوونتوس با سیاست متفاوتی در فکر خرید این مهاجم آرژانتینی است ولی آنچه مسلم است این است که بینکونری هم به دنبال جذب این مهاجم جوان است.

نکته جالب توجه اینجاست که  با وجودی که پیشنهاد یووه هنوز قطعی و مشخص نیست، اما سران اینتر تصمیم گرفته اند تا درصورتی که ارقام دو پیشنهاد یکسان بود، ایکاردی را به یووه بفروشند.

این تصمیمی است که قطعا به مذاق تیفوسی های اینتر خوش نخواهد آمد. اما احتمالا گزینه های زیادی روی میز نخواهد بود؛ چرا که اینطور به نظر می رسد که ایکاردی قصد خروج از ایتالیا و حضور در لیگی دیگر را ندارد و گذر زمان، برعلیه اینتری ها خواهد بود و هرچه دیرترشود، نرآتزوری درآمد کمتری از فروش این مهاجم آرژانتینی خواهد داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net