برای حاج حسین هدایتی دیروز، مفسد اقتصادی امروز؛ تنهای تنها!!
پس از وارد شدن اتهاماتی نظیر پولشویی و فساد اقتصادی از سوی دادستانی کل کشور به حسین هدایتی، او به شکلی عجیب و بی‌سابقه تنها مانده است

یاران وفادار حسین هدایتی پادشاه سرخ کجایند؟

حسین هدایتی، مردی که روزگاری به عنوان حامی بزرگ پرسپولیس و استیل آذین و البته برخی بازیکنان مشهور فوتبال ایران شناخته می‌شد، امروز درگیر پروندۀ سنگین مالی و مالیاتی شده است و به نظر می‌رسد دردسرهای جدی او را احاطه کرده باشند، تا پادشاه سرخ از عرش آسمان‌ها، به فرش دادگستری تهران برسد!

هدایتی را هرگز کسی حتی به نام کوچک صدا نمی‌زد! "حاج حسین" صمیمانه‌ترین لقبی بود که نزدیکانش به او داده بودند و در عین این صمیمیت، بزرگی خاصی نهفته بود!

جایگاهی که یک کرد تعیین‌گر از آن خود کرده و می‌تواند با یک اشاره کوه‌ها را هم جابه‌جا کند! تنها پاسخی هم که در مقابل قدرت عجیب او در فوتبال مطرح می‌شد، سرمایۀ هنگفت این نابغۀ اقتصادی بود که می‌توانست از ذهن فعال و کاوش‌گری را به سکوت وادارد.

امروز اتهامات هدایتی، متوجه فعالیت او در فوتبال نیز هست، کسی نمی‌تواند منکر عشق و علاقۀ عجیب او به فوتبال و البته کمک‌های مالی هنگفتش به پرسپولیس و البته تیم ملی ایران شود! او در این راه هم بعضاً بسیار ضرر دید و کلاهش را هم باد برد! همانند آن سکه‌هایی که قرار بود به دست پسران پرسپولیس برسد و در میان راه گم شدند! ن

می‌توان یکطرفه به پای میز قضاوت نشست، هدایتی در بسیاری از مقاطع بحرانی پرسپولیس و حتی تیم ملی را از منجلاب‌های بزرگ نجات داد و از سوی هواداران مدال افتخار را دریافت کرد! پس چه شد که او امروز اینگونه تنها و منزوی شده است؟!

کافیست به موتورهای جست‌وجوی اینترنتی سری بزنید تا تصاویر سوپرلاکچری هدایتی را با ابرستاگان فوتبال ایران در صمیمانه‌ترین حالت ممکن ببینید، آن‌ها امروز کجایند؟! روزگاری خانۀ هدایتی رنگ آسایش را از رفت و آمدهای فوتبالی به خود نمی‌دید! چه شد که امروز با احساس خطر کردن از نزدیک شدن به هدایتی کسی زنگ خانۀ او را هم نمی‌زند تا بپرسد، حاج حسین، خوبی؟!

حسین هدایتی خود مدعی است که هیچ عمل خلاف قانونی را مرتکب نشده است و تمامی دخل و خرجش از راه قانونی شکل گرفته و هرگز در زمینه رانت و رانتخواری قدمی برنداشته است، این مسئله اتفاقیست میان او و دادگاه که به زودی هم نتیجه‌اش مشخص خواهد شد، اما مگر هدایتی رفیق شب نشینی‌های آقایان نبود؟!

مگر عابر بانک 24 ساعته سرخ‌ها و حتی تیم ملی و فدراسیون نبود؟! مگر حمایت مالی او دائم الزمان متوجه فوتبال نمی‌شد؟! چرا کسی در آن روزها نگفت که این سرمایه‌های هنگفت از کدام مسیر به فوتبال تزریق می‌شود؟! آن روزها هم علامت سوال‌های فراوانی وجود داشت...



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh11.com