نقش ادل در یادگیری زبان سرمربی سرشناس
مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام از کمک گرفتن از ترانه های ادل برای یادگیری زبان انگلیسی گفت

کمک بزرگ ادل به پوچتینو برای موفقیت در فوتبال انگلیس

مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام از نقش پررنگی که ادل خواننده سرشناس سبک پاپ در تطبیق یافتنش با زندگی در انگلیس داشته، صحبت کرده است.

پوچتینو در صحبت هایی اعلام کرده که با گوش دادن به ترانه های ادل و به ویژه ترانه «سینگل» او و همچنین تماشای فیلم «اسکای فال» جیمز باند زبان انگلیسی را یاد گرفته. او در بخشی از صحبتهایش گفته که در ماه های ابتدایی حضورش در فوتبال انگلیس با مشکلات زیادی به خاطر ضعف زبان انگلیسی اش روبرو می شده و تصمیم گرفته تا به ترانه های ادل گوش بدهد تا زبان انگلیسی را بیاموزد.

پوچتینو بعد از ترک اسپانیول، درسال 2013 هدایت ساوثهمپتون را در دست گرفت. او که بخش عمده ای از عمرش را در اسپانیا ، فرانسه و زادگاهش آرژانتین سپری کرده، تسلط چندانی به زبان انگلیسی نداشت و برای یادگیری زبان انگلیسی با مشکلات زیادی روبرو شده بود.


پوچتینو در گفتگو با دیلی میل اعلام کرده که جلسات دو ساعته کلاس زبان انگلیسی برایش خسته کننده بود و به همین خاطر راهکار جذابتری برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کرده و آن هم گوش دادن به ترانه های ادل بوده.

پوچتینو دراین رابطه گفت:« همسرم برایم یک معلم انگلیسی پیدا کرد و در جلسه اول کلاسمان که 2 ساعت طول کشید، حسابی حوصله ام سررفت و خسته شده بودم. معلمم به من گفت:" خب، بیا روش متفاوتی را امتحان کنیم. با هم یک ترانه را یاد بگیریم" و برایم یکی از آهنگهای ادل که خیلی هم سخت بود را پخش کرد. تصور کنید، وقتی هیچ چیزی از زبان انگلیسی نمی دانی، چقدر سخت است. ولی حالا هرزمان که ترانه «اسکای فال» ادل را می شنوم، همیشه یاد این ماجرا می افتم و لبخند می زنم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net