بازیکنان بزرگی که توسط تماشاچیان تیم حریف تشویق شدند
در طول تاریخ بازیکنان زیادی بوده اند که بخاطر عملکرد فوق العاده شان توسط تماشاچیان تیم حریف نیز تشویق شده اند

مسی، رونالدو و سایر بازیکنانی که تماشاگران حریف آنها را تشویق کردند

لیونل مسی در بازی رئال بتیس و بارسلونا با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه پائو لوپز را باز کرد. ضربه او به حدی زیبا بود که تماشاگران حریف او را ایستاده تشویق کردند. اما در طول تاریخ چه بازیکنان دیگری از سوی تماشاگران حریف تشویق شده‌اند؟

دیه‌گو مارادونا: رئال مادرید 2 – بارسلونا 2 (کوپا دلالیگا، 83-1982)

مارادونا گلی حیرت‌انگیز در دیدار رفت رئال مادرید و بارسلونا زد و با تشویق برخی از هواداران رئال روبرو شد. او بارسا را دو بر صفر پیش انداخت اما مادرید توانست برگردد و بازی را مساوی کند.

رونالدو: منچستریونایتد 4 – رئال مادرید 3 (لیگ قهرمانان، 03-2002)

این مهاجم برزیلی یکی از بهترین عملکردهای خود با پیراهن مادرید را مقابل منچستریونایتد نشان داد. او در بازی برگشت دو تیم هت‌تریک کرد. رئال بازی رفت را سه بر یک برده بود و به این ترتیب به دور بعد راه یافت. طرفداران یونایتد او را ایستاده تشویق کردند.

رونالدینیو: رئال مادرید صفر – بارسلونا 3 (لالیگا، 06-2005)

بارسلونا در ورزشگاه برنابئو رئال مادرید را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. ستاره بازی رونالدینیو بود که دو گل استثنایی زد. نتیجه این شد که طرفداران رئال برای او ایستاده دست زدند. تصویر یک پدر و پسر رئالی که او را تشویق می‌کنند با استقبال گسترده‌ای روبرو شد.

الساندرو دل‌پیرو: رئال مادرید صفر – یوونتوس 2 (لیگ قهرمانان، 09-2008)

دل‌پیرو در برابر رئال نمایشی عالی داشت. او با این که 34 سال سن داشت، توانست عملکردی خارق‌العاده به نمایش بگذارد و دو گل در برنابئو بزند. او در هنگام تعویض تشویق شد.

لیونل مسی: اتلتیکو مادرید 1 – بارسلونا 3 (کوپا دل‌ری، 09-2008)

در اولین فصل حضور پپ گواردیولا روی نیمکت بارسلونا، لیونل مسی در پیروزی سه بر یک در خانه اتلتیکو مادرید حیرت‌انگیز ظاهر شد. او هت‌تریک کرد و کل ورزشگاه بیسنته کالدرون او را تشویق کردند.

آندرس اینیستا: اسپانیول 1 – بارسلونا 5 (لالیگا، 11-2010)

کمتر چیزی در فوتبال برای یک طرفدار دردناک‌تر از شکست در دربی است. اما عملکرد اینیستا در خانه اسپانیول آن قدر عالی بود که تماشاگران اسپانیول او را تشویق کردند. البته یکی از دلایل این کار آنها این بود که اینیستا پس از گل‌زنی در فینال جام جهانی 2010، یاد و خاطره دنی خارکه، کاپیتان سابق اسپانیول را زنده کرد.

ژاوی: اتلتیک بیلبائو 2 – بارسلونا 5 (لالیگا، 15-2014)

نمایش ژاوی در این مسابقه در خانه بیلبائو چنان عالی بود که تماشاگران حریف برای او بلند شدند و دست زدند.

فرانچسکو توتی: رئال مادرید 2 – رم صفر (لیگ قهرمانان، 17-2016)

کل ورزشگاه برنابئو پس از پیروزی تیمشان مقابل رم، به افتخار توتی بلند شدند و او را تشویق کردند. آنها عملکرد فوق‌العاده توتی در دوران ورزشی‌اش را ستودند. توتی در پایان آن فصل از فوتبال کناره‌گیری می‌کرد.

کریستیانو رونالدو: یوونتوس صفر – رئال مادرید 3 (لیگ قهرمانان، 18-2017)

اکثریت قریب به اتفاق طرفداران یوونتوس پس از گل برگردان حیرت‌انگیز کریستیانو رونالدو مقابل آنها بلند شدند و برای این بازیکن دست زدند. رونالدو هم با اشاره دست از طرفداران یوونتوس تشکر کرد.

لیونل مسی: رئال بتیس 1 – بارسلونا 4 (لالیگا، 19-2018)

لیونل مسی نمایشی ویرانگر در خانه بتیس داشت و زمانی که گل سومش را زد، تماشاگران نمی‌توانستند او را تشویق نکنند. تقریبا تمامی ورزشگاه به احترام او بلند شدند و دست زدند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net