صحبت های جسورانه مسعود شجاعی روی آنتن زنده درباره فردوسی پور
بی تردید در بلبشوی لحظات سال تحویل شبکه‌های تلویزیونی، مسعود شجاعی ستاره بود

حرف‌های مسعود شجاعی روی آنتن زنده را شنیدید آقای پرستویی؟

دوباره فرمول تلویزیون برای سال‌تحویل فرمولی تکراری بود. پر کردن ستاره‌ها برای ریختن روی آنتن. احتمالا هم کادوهایی که احسان علی‌خانی یکبار بعد از ماجرای دادگاه سال قبل گفته بود برای دعوت از مهمانان عادی است، نقشی کلیدی داشته در این حجم از حضور چهره‌ها روی آنتن!0.بعضی‌ها که از صبح روز عید در تلویزیون لنگر انداخته بودند و با چند دست لباس به چند برنامه مختلف زنده رفتند!

در حالی این اتفاق افتاد که پرویز پرستویی از اهالی سرشناس سینما و تلویزیون چندی قبل در واکنش به اتفاقات مربوط به عادل فردوسی پور نوشته بود چه خوب است ستاره‌های ورزشی اقلا در طول عید به تلویزیون نروند و پیام حمایت از عادل را به گوش تلویزیون برسانند.ولی از افشین قطبی تا حسین ماهینی و احمد عابدزاده و حتی اکبر استاد اسدی ، همگی روی آنتن زنده رفتند.در میان این فوتبالی‌ها اما یکی روی آنتن رفت که برای پرویز پرستویی هم پیامی ویژه داشت.

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال و باشگاه تراکتورسازی.او که در دو سال گذشته به دلیل باورهایش روزهایی سخت و پر از حمله را سپری کرده بود، به دلیل حضور در اردوهای جهادی کمک به مردم آبادان، زادگاهش ، به برنامه فرمول یک شب عید دعوت شد و حوالی سال نو روی آنتن بود.

مسعود در لحظات نزدیک سال نو حرف‌های جالبی داشت که در آن ستاره سرشناس سینمای ایران را مخاطب قرارداد و گفت:«من شنیدم استاد مسلم بازیگری آقای پرستویی که از هواداران‌شان هستم فرمودند امسال به خاطر حمایت از عادل فردوسی‌پور به تلویزیون نیاییم. راستش با اجازتون من آمدم اینجا که درباره عادل حرفم را بزنم. من نمی خواهم خیلی به این مسئله دامن بزنم و یا حمله کنم به مدیر شبکه ۳. می خواهم بگویم که انشالله آقای فروغی اگر اشتباه نکنم، درایت کنند و مسئله را حلش کنند. »

او ادامه داد:«برند ۹۰ با عادل فردوسی‌پور ساخته شده است و کسی غیر از او نمی تواند این کار را انجام دهد. اگر فردوسی پور از این برنامه برود ، مخاطب این شبکه کاهش پیدا می کند ، همین طور که گفتم من خیلی متخصص نیستم اما خیلی های دیگر رفتند و در شبکه‌های دیگر مشغول شدند و با کاهش مخاطب تلویزیون خودمان مواجه بودیم.»


این شاید یکی از صریح‌ترین انتقادات در تازیخ رسانه ملی در روی آنتن زنده بود که شجاعی بار دیگر انجامش داد. او که در دو سه سال گذشته با این مواضع بدل به یک شخصیت محبوب اجتماعی فراجناحی شده است برای دعای سال نو هم خیلی قشنگ گفت:«دعا می کنم که کارها دست آدم کاربلد باشد و آنها که کار بلد نیستند، زودتر بروند. تاکید می کنم درباره مدیرانی می‌گویم که پست ها را اشغال کردند.»
علی ضیا هم برای این دعای قشنگش از او تشکر کرد و البته مسعود چه حرفه ای توانست در کمال احترام پاسخ پرویز پرستویی را درباره چرایی عدم اجرای خواسته‌اش برای تحریم ، داده باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir