تفریح جورجینا با  4 فرزند رونالدو در یک باغ وحش! عکس
جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو, 4 فرزند این فوتبالیست را به گردش و تفریح برده بود

تفریح جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو با فرزندان شان

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو تصاویری را در اینستاگرامش منتشر کرده که طی آن مشخص است که او همراه با فرزندانشان روز شنبه را در باغ وحش شهر مادرید سپری کرده اند.

جورجینا رودریگز اسپانیایی که این روزها در شهر مادرید به سر می برد، دوشنبه گذشته در رویداد افتتاحیه کلینیک کاشت موی اینسپاریا حضور داشت. این کلینیک تجارت جدید ستاره پرتغالی در شهر مادرید است. حالا او بعد از چند روز کاری با فرزندان خانواده به باغ وحش رفتند.

در این بازدید تفریحی علاوه بر آلانا مارتینا، دختر جورجینا و کریس رونالدو، دیگر فرزندان ستاره پرتغالی ،یعنی کریستیانو جونیور و دو فرزند دوقلویش یعنی ماتئو و اوا نیز جورجینا را همراهی می کردند.

او درکنار این عکسها پیغامی را هم برای هوادارانش منتشر کرده و برای آنها تعطیلات آخر هفته خوبی را آرزو کرده است. در کنار این پیغام چندین ایموجی حیوانات و هشتگ های «عشق»و«خانواده» و یک ایموجی قلب نیز دیده می شود.


جورجینا به همراه 4 فرزند رونالدو

جورجینا به همراه 4 فرزند رونالدو

جورجینا همچنین استوری هایی را هم دراینستاگرام منتشر کرده که در آن صدا و اظهارنظرهای بچه ها نیز شنیده می شود. دریکی از این استوری ها، صدای چند بچه به گوش می رسد که در حال سلام و احوالپرسی با لاک پشت ها هستند ودر استوری دیگری، جورجینا در حال توضیح دادن تفاوتهای میان عروس دریایی و خزندگان به بچه هاست. در آخرین استوری هم پسر بزرگتری کریس، او را «جیو» صدا کرده و به او می گوید:«باید برای پدرش فیلم بگیرد.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net