تنها شرط منچستر یونایتد برای فروش پوگبا به رئال مادرید
منچستر یونایتد برای انتقال پوگبا به رئال مادرید شرط انتقال بیل و کروس را برای مسئولان رئال گذاشته اند

منچستر یونایتد: بیل و کروس را می خواهیم

درروزهای اخیر گمانه زنی های زیادی درمورد احتمال انتقال پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید به گوش می رسد.

خود پوگبا هم چند روز پیش در صحبت هایی دراین باره گفته بود:« رئال مادرید رویای همه کودکان است و همه بازیکنان فوتبال رویای پیوستن به رئال مادرید را در سر دارند؛ به ویژه وقتی که زیدان سرمربی تیم باشد. ولی من اینجا در منچستر و با سرمربی جدیدمان خوشحال هستم. درحال حاضر هرجاباشم خوشحالم ولی نمی دانیم که درآینده چه خواهد شد.»

این صحبتها به منزله چشمک پوگبا برای انتقال احتمالی به رئال مادرید ارزیابی شد و زنگهای خطر را در باشگاه انگلیسی به صدا درآورد. چرا که مدیران یونایتدتمایلی به فروش ستاره فرانسوی شان ندارند. اما حالا و درمقابل اصرار و پافشاری رئالی ها، اوضاع فرق کرده و سران یونایتد شرط مشخصی برای فروش پوگبا به رئال گذاشته اند:طبق گزارش منتشره درروزنامه میرر آنها تنها به شرطی حاضر به فروش پوگبا به رئال هستند که تونی کروس و گرت بیل را از تیم مادریدی به خدمت بگیرند.


کمی بعد از صحبتهای پوگبا بود که زین الدین زیدان هم درمورد این بازیکن فرانسوی اظهارنظر کرد و گفت:« من خیلی از پوگبا خوشم می آید و این تمایل چیز جدیدی نیست. من شخصا پوگبا را می شناسم؛ او بازیکن متفاوتی است که کارهای زیادی انجام می دهد و بازیکنان کمی در دنیا هستند که مثل او به کمک تیم بیایند. پوگبا یک بازیکن میانی است که دفاع کردن را خوب بلد است و خیلی خوب هم درحملات مشارکت می کند و می داند که در هرنقطه زمین چه باید بکند و رویایش برای آمدن به مادر.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net