2 ستاره ای که به رئال مادرید خواهند پیوست
گفته می شود ماموریت خرید ادن هازارد و پل پوگبا توسط رئال مادرید به خوبی پیش رفته و این دو ستاره تابستان به مادرید خواهند رفت

دو کهکشانی تابستانی رئال مادرید مشخص شدند

نشریه آس در گزارشی عنوان کرد که مدیران رئال مادرید برای خریدهای تابستانی پس از بررسی هایی که داشته اند دو گزینه را انتخاب کردند: پل پوگبا و ادن هازارد.

مدیران رئال پس از استخدام زیدان برنامه ریزی ها را برای فصل 20-2019 آغاز کردند. اصلی ترین گزینه آنها کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی بود اما بررسی ها نشان می داد که خرید این بازیکن برای رئال غیرممکن است چرا که تیم فرانسوی حاضر نمی شد که بهترین ستاره اش را از دست بدهد.

بدین ترتیب رئالی ها دو گزینه دیگر را زیر نظر گرفته اند. اولی پل پوگبا است. هافبک فرانسوی یونایتد می خواهد پس از سه سال لیگ انگلیس را ترک کند و چالشی جدید در لالیگا داشته باشد.

تمایل زیدان به خرید وی باعث شده که مذاکرات امیدوارکننده به نظر برسد. رئال برای این که دل یونایتد را نرم کند حاضر است که گرت بیل را وارد معاملات کند.

از سویی دیگر ادن هازارد نیز بالاخره این فرصت را خواهد داشت که به رویایش که حضور در پیراهن رئال مادرید است، دست پیدا کند. این بازیکن بلژیکی فقط یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و خرید وی ماموریت چندان سختی به نظر نمی رسد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net