افتتاح ورزشگاه 1 میلیارد پوندی تاتنهام! عکس
ورزشگاه 1 میلیارد پوندی تاتنهام افتتاح شد و بازی های این تیم به ورزشگاه جدید انتقال یافت

افتتاح باشکوه ورزشگاه یک میلیارد پوندی تاتنهام

تاتنهامی ها که مدتی بود بازی های خانگی شان را در ورزشگاه ومبلی برگزار می کردند، امشب سرانجام برای اولین بار در ورزشگاه جدیدشان به میدان رفتند و پیش از آغاز این دیدار، یک جشن باشکوه و دیدنی برای این ورزشگاه تازه تاسیس برگزار شد.

پیش از شروع مراسم، ویدئویی برای تماشاگران پخش شد که در آن مدیران تاتنهام، دنیل لوی و دیوید لامی، در مورد ساخت این ورزشگاه برای آنها صحبت کردند.

به تماشاگران پرچم هایی هم داده شد که روی آنها نوشته شده بود:" به خانه خوش آمدید" و تکان این پرچم ها با اجرای آهنگ معروف تاتنهامی ها، " Glory, Glory Tottenham Hotspur " جو ویژه ای در ورزشگاه ایجاد کرد.


افتتاح ورزشگاه تاتنهام 1

افتتاح ورزشگاه تاتنهام 1

دو هفته پیش این مراسم به طور آزمایشی با حضور گروهی از طرفداران تاتنهام برگزار شده بود و امشب تعداد بیشتری از آنها این فرصت را پیدا کردند تا در این افتتاحیه باشکوه که با آتش بازی ویژه ای همراه بود، حضور پیدا کنند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، هم پیش از شروع بازی، برای لحظاتی با هواداران صحبت کرد و گفت:" در طول 5 سال آینده، ما نیاز داریم که این فصل را تمام کنیم و فکر کنیم که باشگاهی با اندازه های متفاوت هستیم.

ما دیگر در زمین تمرین چیگوِل و وایت هارت لین با ظرفیت 36 هزار نفر نیستیم. اندازه باشگاه 10 برابر، حتی 100 برابر افزایش پیدا کرده و ما اکنون در اندازه های متفاوتی هستیم. ما دیگر نمی توانیم مانند 5 سال قبل عمل کنیم. ما قبلا 100 کارمند داشتیم، اکنون 3 هزار یا 10 هزار کارمند داریم.


افتتاح ورزشگاه تاتنهام 2
افتتاح ورزشگاه تاتنهام 2

برای نزدیک شدن به باشگاه های بزرگ، باید مانند باشگاه های بزرگ فکر کنید. اگر می خواهید با بارسلونا، بایرن مونیخ، یوونتوس یا رئال مادرید مقابله کنید، نمی توانید فکر کنید تاتنهام با 36 هزار تماشاگر هستید. ما نیاز داریم مانند یک باشگاه بزرگ فکر کنیم و این مهمترین قدمی است که باید برداریم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com