توافق پنهانی رئال مادرید با بازیکن مدنظر بارسلونا!
گویا رئال مادرید با آدرین رابیو بازیکن پاری سن ژرمن به توافق پنهانی رسیده است

توافق شفاهی رئال با ستاره ای که در یک قدمی انتقال به بارسا بود

آدرین رابیو ستاره 24 ساله پاری سن ژرمن در یک قدمی انتقال به رئال مادرید قرار گرفته است. طبق گزارش رسانه های فرانسوی سران باشگاه مادریدی با ستاره خط میانی پاری سن ژرمن به توافق رسیده اند تا برای فصل آینده او را در اختیار بگیرند.

قرارداد فعلی رابیو با پاری سن ژرمن در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و بدین ترتیب او می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که دوست دارد بپیوندد.

درصورتی که این اتفاق رخ دهد، او سومین خرید رئال برای فصل آینده خواهد بود. رئالی ها خرید میلیتائوی 21 ساله و ورودریگوی 18 ساله را برای فصل بعد قطعی کرده اند.

کانال پلوس فرانسه در گزارشی به این نکته اشاره کرده که رابیو و سران باشگاه رئال مادرید با هم به توافق لفظی دست یافته اند که این بازیکن فرانسوی فصل آینده به رئال مادرید بپیوندد. این کانال فرانسوی در ادامه گزارشش به این نکته اشاره کرده که رئالی ها برنامه ویژه ای برای بازسازی رختکن تیمشان دارند و رابیو گزینه ایده الی برای زیدان به منظور تقویت خط میانی رئال است.

روزنامه آ.اس در گزارش خود در روز 26 مارس هم به این نکته اشاره کرده بود که سران پاری سن ژرمن متوجه توافقات میان رابیو و سران باشگاه مادریدی شده اند.

از چند ماه پیش مدیران باشگاه رئال مادرید در حال گردآوری اطلاعاتی درمورد این بازیکن فرانسوی بود و بعد از ناکامی درانتقال او به بارسلونا، رئالی ها برای جذب رابیو آستین بالا زده اند.

قرارداد فعلی رابیو با پی.اس.جی روز 30 ژوئن به پایان خواهد رسید و او می تواند به صورت مجانی به هرتیمی که دلش می خواهد برود.

درتابستان گذشته هم رابیو زیرذره بین رئالی ها قرار داشت تا جای خالی کواچیچ که به چلسی رفته را پر کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net