حاشیه ساز شدن بازی کردن رونالدو با پسر و دخترش!
بازی کردن رونالدو با فرزندانش با حاشیه هایی همراه شده است

اتهام تازه به رونالدو: رفتار او در تربیت فرزندانش، مردسالارانه است

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس، اخیرا ویدیویی را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرد تا نشان دهد که پسر کوچکش متئو، چه توانایی بالایی در شوت زدن به توپ دارد. او ویدیوی کوتاهی را منتشر کرده که در آن توپ هایی را به سمت متئو می فرستد و متئوی کوچک با توان و مهارت بالایی به توپ شوت می زند و به نظر می رسد که این مهارت را از پدرش به ارث برده است.

تا به اینجای قضیه مشکلی وجود ندارد؛ ویدیویی شاد، بامزه، سرگرم کننده و خانوادگی. اما نکته ریزی در این ویدیو نهفته است که از چشم تیزبین کاربران اینترنتی دورنمانده است؛ حضور اوا دختر کوچولوی رونالدو و خواهر دوقلوی متئو که او هم از پدرش می خواهد تا توپ را به او هم پاس بدهد و می خواهد که او هم مثل برادرش فوتبال بازی کند.

اوا تاکید زیادی می کند تا رونالدو به او توپ را بدهد ؛ اما ستاره پرتغالی تنها توپ را به متئو می دهد و تمرکزش روی مهارتهای فوتبالی این پسر کوچولو است.

در بخش هایی از این ویدیو، تصاویری از اتاق بازی این کودکان نیز به چشم می خورد و اوا مشغول بازی کردن با اسباب بازی های وسایل خانه است.

کاربران شبکه های اجتماعی رونالدو را به این متهم کرده اند که اگرچه با پسرش فوتبال بازی می کند، ولی ذهنیتی مردسالارانه دارد و معتقد است که دخترش باید به بازیهای دیگر و یادگیری کارهای خانه بپردازد و این طرز تفکر را در قرن بیست و یکم، تفکری عقب مانده و مردسالارانه عنوان کرده اند.

همین ماجرا باعث دلخوری برخی از این کاربران شده و آنها با ارسال کامنتهایی نظراتشان را ابراز کرده اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net