مسی و همسرش چه برند هایی می پوشند؟
قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که مسی به همراه همسر و فرزندانش از چه برند هایی بیشتر استفاده می کنند

برندهای لباس مورد علاقه خانواده مسی

خانواده لیونل مسی حالا یک خانواده پرجمعیت است؛ خود لئو، همسرش آنتونلا و سه پسرشان: تیاگو، متئو و چیرو...

هم خود لیونل مسی و هم همسرش آنتونلا تمایل زیادی به دنیای مد دارند و معمولا لباسهای روی مد و گران قیمتی را به تن می کنند. آنها چه وقتی تیپ اسپورت می زنند و چه وقتی که لباسهای رسمی به تن می کنند، معمولا لباسهای گرانی را می پوشند: کفشها، کیفها و لباسهای آنها معمولا از برندهای سرشناس است و حتی فرزندانشان هم معمولا لباسهای برند به تن می کنند.

در این گزارش قصد داریم تا برخی برندهایی که بیشتر مورد توجه خانواده مسی هستند را ذکر کنیم:

گوچی

بارها شده که کمربندهایی با علامت G که متعلق به برند گوچی است را در لباسهای چهره های سرشناس دیده ایم. برخی از لباسهای این برند قیمتهایی هزاران یورویی دارند و برخی مدلهای ارزان قیمت این برند، بین 250 تا 360 یورو قیمت دارند.

تیاگو مسی پسر بزرگتر خانواده مسی متولد سال 2012 است و6سال سن دارد. او در همین سنین کم یک مارک باز به تمام معناست و لباسی که دراین تصویر به تن دارد حدودا 1900 یورو است.

خانواده مسی تمایل زیادی به لباسهای اسپورت دارند وآنتونلا هم دریکی از عکسهایش دراینستاگرام ژاکت گوچی را به تن دارد که قیمتش حدودا 1100 یورو است

دلچه اند گابانا

این برند ایتالیایی هم یکی از برندهای مورد علاقه مسی و آنتونلاست. آنها چندین لباس از این برند برای فرزندانشان خریداری کرده اند و خود مسی بارها گفته که با طراح برند دلچه اند گابانا دوست داست و قبل ازامضای اولین قرارداد همکاری اش با این برند درسال 2010، مسی با کت و شلوارهای این برند در مراسم توپهای طلا حضور می یافت. از زمان امضای آن قرارداد به بعد هم همکاری آنها ادامه دارد و دومنیکو دلچه، طراح سرشناس این برند شخصا برای مسی لباس طراحی می کند و در کمپین های تبلیغاتی اش از چهره لئو بهره می برد.

همسر مسی هم هرزمان که بخواهد لباسهای اسپورت بپوشد به سراغ برند دلچه اند گابانا می رود و بارها عکسهایی با برتن داشتن لباسهای این برند را در اینستاگرامش منتشر کرده.

آدیداس

مهاجم بارسلونا درسال 2017 قراردادش با برند آدیداس را تمدید کرد. او در طول تمام عمر ورزشی اش، لباسهای آدیداس را به تن کرده و به نظر می رسد که طبق قرارداد جدید میان مسی و آدیداس، این برند لباسهایی را برای او و خانواده اش تهیه می کند و درعین حال رقمی نجومی نیز به این ستاره آرژانتینی پرداخت می کند.

طبق گزارش نشریه اقتصادی فوربس، لئو در ازای توافقش با آدیداس از این برند 23 میلیون یورو دریافت می کند.

لوئی ویتون

هم مسی و هم همسرش تمایل زیاد به محصولات این برند سرشناس دارند. مسی کوله پشتی های متعددی از برند لوئی ویتون دارد و همسرش هم گاهی کیف های دستی اش را از این  برند تهیه می کند.

لباسهای جواهر نشان

مسی و همسرش هرزمان که می خواهند در رویدادی شرکت کنند یا از فرش قرمز عبور کنند، لباسهای مجلسی تری به تن می کنند. لباسهایی جواهر نشان... همسر مسی در جشن عروسی سسک فابرگاس و همسرش، لباسی به قیمت چند هزار یورو پوشیده بود.

البته مسی معمولاترجیح می دهد لباسهای ساده تری به تن کند ولی گاهی وقتها او هم به سراغ لباسهای عجیب و غریب رفته.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net