درگیری پدر نیمار با نامزد سابق دخترش در یک مهمانی
پدر نیمار با نامزد سابق دخترش در یک مهمانی درگیر شده است

کتک کاری پدر نیمار با نامزد سابق دخترش

خانواده نیمار بار دیگر سرتیتر خبر رسانه های برزیلی شده اند و این بار هم مثل بسیاری از دفعات این موضوع، داستانی غیرفوتبالی است.

گویا در روز 25 ماه مارس در شهر سائوپائولو یک میهمانی برگزار شده که در آن پدر نیمار،حسابی جنجال آفرین بوده و در جریان این میهمانی با گابریل باربوسا، ملقب به گابی گل که نامزد سابق دخترش رافائلا بوده درگیر شده است.

طبق گزارش منتشره در لئو دیاس و روزنامه او دیا، در این میهمانی پدر نیمار با گابی گل، بازیکن سابق اینترمیلان دست به یقه شده و میهمانان مانع از آن شدند که کار بالاتر بگیرد.

رافائلا، خواهر نیمار و گابی گل در اواخر سال 2017 با هم نامزد کردند و تا همین اواخر با هم دیده می شدند. اما گویا مدت کوتاهی است که این نامزدی بهم خورده است.

طبق گزارشها این درگیری آنقدر شدید بوده که نیروهای امنیتی وارد عمل شدند و حضور آنها باعث شده که پدر نیمار نتواند گابی گل را به باد کتک بگیرد. اما یکی از دوستان گابی گل حسابی از بادیگارد پدر نیمار کتک خورده.

نیمار و گابی گل در آکادمی فوتبال سانتوس با هم آشنا شدند و در تیم ملی المپیک برزیل هم هم تیمی بودند و همراه با هم توانستند مدال طلای بازیهای المپیک 2016 ریو را فتح کنند. انتشار این خبر دردسری تازه برای خانواده نیمار به حساب می آید؛ چرا که چند روز پیش هم دلخوری دیگری برای نیمار در برزیل ایجاد شده بود. رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل برای معارفه پیراهن جدید و سفید تیم ملی فوتبال این کشور، به جای نیمار از وینیسیوس جونیور به عنوان مدل معرفی این پیراهن بهره برد وهمین اتفاق حسابی نیمار را ناراحت کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net