سوژه شدن ابراز علاقه مادر بازیکن منچستر یونایتد به مسی! عکس
ابراز علاقه مادر لوکاکو بازیکن تیم منچستریونایتد به لیونل مسی سوژه رسانه ها شده است

ابراز محبت عجیب مادر لوکاکو به مسی در پایان بازی اولدترافورد

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا به هر جا که قدم می گذارد مورد لطف و محبت هواداران و دوستدارانش واقع می شود. اما شاید کمتر کسی توقعش را داشت که در ورزشگاه اولدترافورد و در پایان دیدار بارسلونا مقابل منچستریونایتد در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، مسی با ابراز لطف دوستداران غیر اسپانیایی اش روبرو شود.

بعد از اتمام دیدار بارسلونا مقابل یونایتد وبرد آبی اناری ها در اولدترافورد، لیونل مسی همراه با په په کاستا در حال ترک ورزشگاه بودند که ناگهان با آدولفین، مادر روملو لوکاکو روبرو شدند.

مادر لوکاکو از دیدن مسی حسابی احساساتی شد و از مسی درخواست کرد تا با او عکسی به یادگار بگیرد و پس از آن مسی را به سان فرزندش در آغوش کشید. شبکه کواترو تصاویری از این دیدار را منتشر کرده و گویا بعد از ابراز محبت مادر لوکاکو، مسی از او حسابی تشکر کرده است.

این بازی دومین مصاف مسی با لوکاکو، ستاره بلژیکی دنیای فوتبال بود و در اولین رویارویی این دوستاره مسی توانسته بود تا با تیم ملی کشورش آرژانیتن و در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی 2014 برزیل، با نتیجه 0-1 از سد بلژیک عبور کند. تک گل آلبی سلسته در آن دیدار توسط آنخل دی ماریا به ثمر رسیده بود.


عکس منتشر شده از لحظه در آغوش کشیده شدن مسی توسط مادر لوکاکو

عکس منتشر شده از لحظه در آغوش کشیده شدن مسی توسط مادر لوکاکو



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net