ترفند منچستر یونایتد برای ماندن پوگبا و نرفتن به رئال مادرید!
رئال مادرید پل پوگبا را می خواهد اما منچستر یونایتد میخواهد با دادن بازوبند کاپیتانی به این بازیکن, او را مجبور به ماندن در انگلیس کند

پل پوگبا در منچستر یونایتد می ماند؟

منچستریونایتد آماده ست تا پیشنهاد کاپیتانی تیم را به پل پوگبا ارائه کند تا به این هافبک فرانسوی نشان دهد که ارزش زیادی برای او قائل است و به نوعی با پیشنهاد رئال مادرید مقابله کند.

ساندی میرور اسپرت هفته گذشته مدعی شده بود که باشگاه منچستریونایتد به پوگبا اعلام کرده که حاضر به فروش او نخواهد بود اما با این حال به نظر می رسد که تصمیم رئال مادرید برای جذب این بازیکن جدی باشد. حالا آنها آماده هستند که مسئولیت بیشتری را روی دوش این بازیکن 26 ساله قرار داده و علاوه بر ارائه پیشنها کاپیتانی مذاکراتی را برای تمدید قرارداد طولانی مدت او آغاز کنند.

اوله گونار سولشر به رهبری جدید برای فصل بعد نیاز دارد. کاپیتان فعلی باشگاه آنتونیو والنسیا است که در انتهای قرارداد خود از این تیم جدا می شود. انتظار می رفت که اشلی یانگ 33 ساله جایگزین این بازیکن شود.

پوگبا، دخیا و اسمالینگ همگی این فصل بازوبند کاپیتانی تیم را در مقاطعی بر بازو بستند. اما سولشر می خواهد با انتخاب پوگبا او را در مسیر بازیکنانی چون سر بابی رابسون و روی کین قرار دهد پوگبا از این که زیدان به بازی او علاقه دارد، بسیار خوشحال است اما سولشر اطمینان دارد که هافبک فرانسوی قصد دارد به حضور خود در اولدترافورد ادامه دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net