اظهار نظر لیلا اوتادی درباره فردوسی پور و کی روش!
لیلا اوتادی گفت: به نظر من مربی‌ای مثل برانکو برای ما بسیار خوب است که صرفاً سرش به کار خودش است و موفق هم هست

لیلا اوتادی: برانکو برای ایران مربی خوبی است

لیلا اوتادی از جمله بازیگران سینماست که پیش از این اظهاراتش در مورد فوتبال و فوتبالی‌ها جنجال‌های زیادی به پا کرده و در گفت‌وگوی تازه با خبرورزشی باز هم حرف‌هایی جنجالی داشت!

امید نمازی را از نزدیک می‌شناسید، به نظرتان چرا او نتوانست در ذوب‌آهن موفق باشد؟
امید نمازی در یک خانواده تحصیل‌کرده در آمریکا به دنیا آمده و پدر و مادرش استاد دانشگاه بوده‌اند. او در خانواده‌ای بزرگ شده که با فحش، ناسزا و داد و بیداد غریبه است. به نظرم او در ذوب‌آهن مشکل فنی نداشت و مشکلش این بود که اهل فریاد و ناسزا نبود!

برخی شما را به عنوان منتقد فردوسی‌پور می‌شناسند، واقعاً منتقد او هستید؟
نه اصلاً. ماه گذشته که عادل فردوسی‌پور جایزه بهترین برنامه و تهیه‌کننده را گرفت خوشحال شدم، ۹۰ همواره در این سال‌ها پربیننده‌ترین برنامه بوده است. به نظرم برنامه‌های چندماهه، یک‌ساله و حتی چندساله نمی‌توانند جای ۹۰ را بگیرند، هر چقدر هم پیامک‌های الکی بدهند یا هر اتفاق دیگری بیفتد، فردوسی‌پور جایگاه خودش را دارد و مردم او را دوست دارند. جایگاه اجتماعی آقای فردوسی‌پور را نمی‌توان از او گرفت و باید او را تحسین کرد که آن‌قدر در کار خودش حرفه‌ای است. من هیچ‌گاه منتقد ایشان نبودم، چون در رشته‌ای که او کار می‌کند من سررشته‌ای ندارم.

شما منتقد کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی هم بودید. از رفتن او خوشحال شدید؟
نه، من اصلاً با کسی مشکل خاصی ندارم، اگر انتقادی دارم تنها سر موضوعات کوچک است. ما از پول عمومی هزینه می‌کنیم تا یک خارجی بیاید برای ما یک شادی یا افتخار ملی را صرفاً هدایت و مربی‌گری کند، چون کار اصلی را که خود بچه‌های ما می‌کنند...

اوتادی با بیان این‌که اگر به کی‌روش سخت گذشته بود، ۸ سال نمی‌ماند، برانکو را شخصیت محترم‌تری دانست.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir