چرا برانکو دیروز اینقدر عصبانی بود؟!
پرسپولیس در حالی برابر ذوب آهن در اصفهان به تساوی بدون گل رضایت داد که پیروزی در این بازی می توانست حاشیه امنیت تیم برانکو را در صدر بیشتر کند اما این اتفاق رخ نداد. در جریان این دیدار مساله ای که برای همه جای سوال داشت عصبانیت برانکو در کنار زمین بود

پروفسور، پروفسور همیشگی نبود / چرا برانکو عصبانی بود؟!

برانکو در بین مربیان حال حاضر در لیگ برتر به خویشتن داری معروف است اما در برابر ذوب آهن چهره جدیدی را از پروفسور پرسپولیس در کنار زمین مشاهده کردیم، چهره ای که نشان می داد دلخوری بزرگی ذهن سرمربی پرسپولیس را به خود معطوف کرده است.

 به نظر می رسد برخی اتفاقات حاشیه ای در باشگاه پرسپولیس، عدم انجام تعهدات مالی از سوی مدیریت باشگاه در قبال کادر فنی و بازیکنان، اخبار و حواشی که  در خصوص جدایی بازیکن نظیری بشار رسن منتشر می شود و یا حضور احتمالی مهدی طارمی، همه و همه دست به دست هم می‌دهد تا پروفسور از وضعیت فعلی باشگاه دلخور باشد، ضمن اینکه به نظر می رسید عملکرد چند بازیکن در زمین نیز اصلا برای برانکو خوشایند نبود و نسبت به این موضوع هم اعتراض داشت! هر چند او در نشست خبری پس از بازی با آرامش و طبق روال همیشگی بدون هیچ توضیح و بهانه گیری مسئولیت تساوی در این بازی را بر عهده گرفت اما ناگفته پیداست برانکو در طول بازی در کنار زمین آرامش لازم را نداشت!

پرسپولیس که در حضور برانکو در ۴ سال اخیر تحولات زیادی را به خود دیده است و رکورد ها و نتایج فوق العاده ای را کسب کرده، این روزها در شرایط کاملا ویژه به سر می‌برد.

فشردگی بازیهای لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و مشکلات غیر فنی تیم و باشگاه می تواند موانعی بر سر راه موفقیت پرسپولیس برانکو باشد تا به خواسته هواداران که تکرار قهرمانی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست جامه عمل نپوشاند.

پرسپولیس که نیم فصل اول را با کمبود بازیکن سر کرد و توانست از این آزمون نیز دست پر خارج شود حالا در مقابل امتحانی دشوار تر قرار دارد.

برای قهرمانی تنها آمادگی تیم به جهت فنی نمی تواند فاکتور کافی برای موفقیت محسوب شود. اگر برانکو در ادامه مثل طول ۹۰ دقیقه ای که در اصفهان در کنار زمین آرامش نداشت و کمی عصبی به هم به نظر می رسید، کار را ادامه دهد، ممکن است اتفاقاتی در ادامه رخ دهد که به مذاق او، مسئولان باشگاه پرسپولیسی و هواداران این تیم اصلاً خوش نیاید و فقط باعث خوشحالی دیگر رقبا در بالای جدول شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net