رفتار زشت رونالدو با هم تیمی هایش بعداز حذف مقابل آژاکس
کریستیانو رونالدو پس از شکست یوونتوس مقابل آژاکس رفتار زشتی مقابل هم تیم هایش انجام داد

عصبانیت رونالدو از دست هم تیمی هایش

زمانی که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در تابستان گذشته از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، هدفش روشن و شفاف بود: کسب چهارمین قهرمانی متوالی اش در لیگ قهرمانان اروپا و تجربه ششمین قهرمانی در اروپا. اما برخلاف تمام پیش بینی ها، آژاکس با ستاره های جوانش، از جمله دی لیخت و دی یونگ برنامه های ستاره پرتغالی را به هم ریخت و با حذف یووه روانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

با این ناکامی حالا کریستیانورونالدو به قهرمانی در رقابتهای سری آ رضایت داده است. اما در پایان دیدار برگشت دوتیم یوونتوس و آژاکس آمستردام، کریس رونالدو، دارنده پنج توپ طلای دنیای فوتبال حسابی ناراحت و ناامید بود.

بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی و زمانی که بازیکنان نیمکت نشین یوونتوس برای ابراز همدردی با هم تیمی هایشان وارد زمین شدند تا به آنها دلداری داده و آنها را از زمین بیرون ببرند، اتفاق عجیبی رخ داد.

کریس رونالدو با اشاره های فیزیکی توهین آمیزی به هم تیمی هایش ، واکنش عجیبی را به نمایش گذاشت. او با این رفتارها از هم تیمی هایش انتقاد کرد و آنها را متهم کرد که قدرت و توان کافی در این بازی را به نمایش نگذاشته اند.

در ابتدا درمقابل برناردسکی این ژست توهین آمیز را انجام داد و بعد به سراغ سایر هم تیمی هایش رفت و با این رفتارها، به آنها گفت که دراین بازی شجاعت کافی را نداشته اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net