پرونده جنجالی همجنسگرایی در فوتبال ایران
پرونده همجنسگرایی در فوتبال ایران این روزها حسابی خبرساز شده است

رازگشایی از پرونده ۳۰ صفحه‌ای درباره‌ هم‌جنسگرایی در فوتبال ایران

عبدالرحمان شاه‌حسینی روز گذشته با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیون از یک فساد جدید در فوتبال ایران پرده‌برداری کرد.

او در برنامه علی ضیا در تلویزیون از پرونده‌ای جنجالی حرف زده است!

وقتی علی ضیا از شاه‌حسینی درباره همجنسگرایی در فوتبال ایران پرسید، او گفت: «متاسفانه برخی از مدیران ناآگاه به محتویات پرونده همجنسگرایی، چنین ادعاهایی کردند. یکی از رسانه‌ها از من پرسید واقعا چنین پدیده‌ای وجود دارد؟ گفتم گزارشی از یکی از نهادهای امنیتی به دست من رسیده که حدود سی صفحه است. خواسته‌های نامشروعی که در این گزارش خام ثبت شده است مستلزم رسیدگی بود.

این عین واقعیت است که به من شما گفتم. در این گزارش، اشخاصی در این حوزه اظهاراتی کرده‌اند و آن را امضا کرده‌اند. یکی از مدیران وقت فدراسیون، گفت از من بعید است چنین گزارشی را قضاوت کنم. از من توقع هست که بگویم. من هم نمی‌گویم چنین گزارشی حقیقت دارد اما وجود دارد. آن قدر هم تکان دهنده هست که باید بررسی شود.»

او در ادامه به مجری برنامه فرمول یک گفت: «حتی اگر این گزارش ساختگی و کذب باشد، باز هم کسانی که چنین ادعاهایی کرده‌اند باید مجازات شوند. کسانی که در حوزه فوتبال فعالیت می‌کرده‌اند و گزارش داده‌اند. گزارش براساس شنیده‌ها نیست. مقداری کلی صحبت می‌کنم چون معذوریت قانونی دارم و فقط از خدا می‌ترسم. خب اگر برخی از مسائل را ریزبینی کنیم، شاید این پرونده دچار مشکل شود. از رییس وقت و فعلی کمیسیون اصل نود می‌خواهم این پرونده را رسیدگی کنند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir