خیانت فوتبالیست متاهل به همسرش با یک مدل!
گویا مدلی که وین رونی با او روابط عاشقانه و پنهانی داشته, قصد دارد کتاب زندگی خود را بزودی منتشر کند

کتابی که خیانت رونی به همسرش را افشا خواهد کرد

وین رونی کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که در حال حاضر در تیم دی سی یونایتد در لیگ آمریکا توپ می زند در ماه های اخیر به خاطر مشکلات زندگی شخصی خود مورد توجه قرار گرفته است.

افشای خیانت وین رونی به همسرش شاید زندگی شخصی ستاره سابق منچستریونایتد را دچار مشکلاتی جدی کند. هلن وود، مدلی است که تصمیم گرفته کتابی از زندگی خود منتشر کند.

ده سال پیش شایعاتی در مورد رابطه مخفیانه رونی و هلن وجود داشت و حالا هیچ بعید نیست که این مدل از این خیانت پرده برداری کند، ماجرایی که به احتمال فراوان به طلاق کالین از کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس منجر خواهد شد.

ماجرای خیانت رونی به همسرش به سال 2009 برمی گردد، زمانی که این بازیکن منتظر تولد اولین فرزندش "کای" بود و به شکل مخفیانه ای با هلن  در ارتباط بود. هلن در مصاحبه ای در مورد خیانت این بازیکن گفته است:"هرگز نگاه وین در آن زمان را از یاد نمی برم. حقیقتا پشیمان بود و می گفت که نمی داند وقتی در آستانه بچه دار شدن است، چرا به سراغ من آمده است."

هلن وود در سال 2014 در یک مسابقه تلویزیونی در انگلیس شرکت کرد و در همان زمان به شهرت رسید. این مدل همچنین افشا کرده است که در سال 2009 و در زمانی که ریو فردیناند مدافع سابق تیم ملی انگلیس از خیانت وین رونی خبردار می شود به شدت این مهاجم را سرزنش می کند.

کتاب زندگی هلن وود قرا راست که به زودی منتشر شود که به نظر می رسد ضربه سنگینی به زندگی شخصی مهاجم دی سی یونایتد وارد خواهد ساخت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net