پیام ویدیویی هواداران لیورپول به علیرضا جهانبخش!
هواداران لیورپول با انتشار ویدیویی از علیرضا جهانبخش درخواست گلزنی مقابل منچستر سیتی را دارند

پیغام لیورپولی‌ها به جهانبخش: گل بزن

گفتن از اینکه علیرضا جهانبخش ستاره فوتبال ایران و گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران فصل خوبی در انگلیس نداشته، نیاز به علم ویژه ای ندارد. شماره 16 برایتون برای این بدشانسی و این عملکرد غیرقابل دفاع اما بهانه هایی هم داشته و دارد. او خیلی دیر به برایتون اضافه شد و هنگامی که به ترکیب اصلی رسیده بود و مرغان دریایی در سه بازی متوالی پیروز شدند، یک ماه مانده به شروع جام ملت های آسیا مصدوم شد و چند ماه را به همین دلیل از دست داد.

 جهانبخش اما این روزهای سخت را پشت سر گذاشته و دوباره به ترکیب اصلی رسیده؛ او امروز این فرصت را دارد تا با درخشش مقابل منچسترسیتی و احتمالا تغییر قهرمان لیگ، خود را به ویژه ترین چهره لیگ جزیره تبدیل کند. چهره ای که اگرچه در طول فصل موفق به نمایش توانایی هایش در لیگ سخت و پرفشار انگلیس نشده، اما اگر یکی از روزهای خوبش در آلکمار را تکرار کند، می تواند قهرمانی را از شهر منچستر به بندر لیورپول ببرد.

از ساعتی پیش ویدئویی توسط هواداران لیورپولی ایران در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. این ویدئو با نریشنی که حاوی جملات انگیزشی است و نشان دادن صحنه های درخشان جهانبخش با پیراهن تیم جدیدش و همینطور گریزی به لیگ هلند، از ستاره ایرانی خواسته تا توانایی های خود را در لیگ هم نشان بدهد تا فصل بدون گل زده برایش تمام نشود؛ این چیزی است که هواداران لیورپولی در انگلیس، ایران و جهان برای آن رویاپردازی می کنند.

 در فاصله یک بازی مانده تا پایان رقابت ها منچسرسیتی 95 امتیازی است و لیورپول با 94 امتیاز در تعقیب این تیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net