تهدید عجیب کاپیتان سرشناس باتوجه به بی پولی باشگاه
مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال باعث شده ستاره و کاپیتان یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های لیگ برتری، مدیریت باشگاه را تهدید کند؛ آن هم به خروج خودش و چند بازیکن دیگر

شرط عجیب کاپیتان سرشناس و بی‌پولی تیم معروف!

بی‌پولی از ابتدای لیگ هجدهم پررنگ‌تر از همیشه شد و به نظر می‌رسد قرار است اصلی‌ترین مضمون لیگ نوزدهم باشد. از مشکلات اقتصادی گرفته تا رکورد و تحریم‌ها، همه دست به دست یکدیگر داده‌اند تا باشگاه‌های لیگ برتری که اکثرا مالکیت کاملا خصوصی هم ندارند، در مدیریت هزینه‌های خود دچار مشکلات اساسی شوند.

در این میان یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ برتری که برای تمدید قرارداد با ستاره ترکیبش به پای میز مذاکره نشسته بود، با تهدید عجیبی مواجه شده است.

باشگاه لیگ برتری به ستاره‌اش اعلام کرده به دلیل مشکلات مالی باید با رقمی سی درصد کمتر از قرارداد قبلی‌اش به توافق برسد. اما بازیکن این پیشنهاد را نپذیرفته و اعلام کرده اگر توافق دوطرفه‌ای رخ ندهد، دروازه‌بان، یکی از مدافعان و یکی از هافبک‌های تیم را با خودش راهی تیم دیگری خواهد کرد!


بی‌پولی ممکن است لیگ نوزدهم را فلج کند. باشگاه‌ها در پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی ناتوان هستند و همین باعث شده ستاره‌هایی که تلاش می‌کنند در سخت‌ترین شرایط هم به میدان بروند، ذره‌ای از حقوق و منافع خود عقب‌نشینی نکنند.

اتفاقی که در نهایت فوتبال ایران را درگیر بحران جدیدی کرده است. در چنین شرایطی شاید چند تیم‌ لیگ برتری از حضور در لیگ نوزدهم انصراف دهند و البته که ممکن است تعدادی از بهترین بازیکنان لیگ، برای درآمد معقول و منطقی راهی کشورهای خارجی شوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: دنیای ورزش تورنتو