انتقاد تند همسر ناصر حجازی از میثاقی و منزجر شدن از وی!!
همسر ناصر حجازی به انتقاد از میثاقی پرداخت و درباره زمان برگزاری مراسم سالگرد همسرش صحبت کرد

انتقاد تند همسر ناصر حجازی از میثاقی: از او منزجر شده‌ام!

هشتمین سالگرد اسطوره مردمی فوتبال ایران سوم خردادماه برگزار می‌شود. به همین بهانه خانم بهناز شفیعی، همسر ناصر حجازی گفت: ناصر دوم خرداد به دیدار معبود شتافت و چهارم خرداد به خاک سپرده شد. ما مراسم را ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر سوم خرداد برگزار می‌کنیم که جمعه است تا اگر کسی دوست داشت به قطعه نام‌آوران بیاید، درگیر مسائل شغلی‌اش نباشد.

خانم شفیعی ادامه داد: ۲ بار داشتم شبکه سوم را نگاه می‌کردم که این آقای میثاقی مجری بود و در ۲ برنامه مجزا درباره دروازه‌بان‌های بزرگ تاریخ ایران صحبت می‌کرد و حدود ۱۵ اسم به زبان آورد جز اسم ناصر حجازی! یک مرتبه هم درباره درگذشتگان فوتبال ایران صحبت کرد و اسم همه را آورد جز ناصر! می‌دانم مدیران شبکه ۳ دوست ندارند اسم حجازی در این شبکه برده شود، اما حالا قدردان عادل فردوسی‌پور هستم که در هر فرصتی یاد حجازی را گرامی می‌داشت. حقیقتاً به قدری از میثاقی منزجر شده‌ام که اصلاً دیگر شبکه سوم را نگاه نمی‌کنم. برای من شبکه سوم بدون فردوسی‌پور اصلاً وجود ندارد!

همسر ناصر حجازی در ادامه گفت: ۲۰ سال فردوسی‌پور برای تلویزیون زحمت کشید، پرمخاطب‌ترین، مفیدترین و سالم‌ترین برنامه را ساخت و اداره کرد و جواب تمام این دلسوزی‌ها یک تصمیم بد بود. ناصر دوشنبه به رحمت خدا رفت و این روز همیشه برایم دلگیر بود و دلم به دوشنبه شب و برنامه ۹۰ خوش بود که آن را هم از من و میلیون‌ها هموطن گرفتند تا کلاً دوشنبه‌ها غم دنیا مرا بگیرد. متأسفانه در مملکت ما نه تنها قدر سرمایه‌ها را نمی‌دانند، بلکه آن‌ها را می‌سوزانند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir