خبر جدید درباره دادگاه تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا
به نظر می رسد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، به زودی باید در دادگاه پرونده اتهام تجاوز به کاترین مایورگا حاضر شود

رونالدو به زودی دادگاهی می‌شود

چند ماه قبل بود که با افشاگری های نشریه اشپیگل، پرونده اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در تابستان سال 2009 در لاس وگاس به جریان افتاد و حالا نشریه میرر خبر از دادگاهی شدن ستاره پرتغالی در هفته های آتی داد.

در حقیقت رونالدو با یک حربه حقوقی، آدرس محل اقامت خود در تورین را پنهان کرده بود و به همین دلیل وکلاس کاترین مایورگا برای ارسال دادخواست به وی آدرسی از رونالدو نداشتند و از ماه اوکتبر تاکنون، پرونده به همین دلیل به تاخیر افتاده بود.

پلیس آمریکا این پرونده را در ماه اوکتبر دوباره به جریان انداخته بود و وکلای کاترین مایورگا از آن زمان به دنبال آدرس محل اقامت رونالدو بوده اند و حالا با یافتن آن، دادخواست از نظر قانونی به دست ستاره پرتغالی رسیده و وی باید برای پاسخ به اتهامات به زودی در دادگاه حاضر شود.

البته ستاره پرتغالی علیرغم پذیرش پرداخت مبلغی به کاترین مایورگا در آن مبلغ برای پایان دادن به پرونده، بارها مدعی شده هرگز به وی تجاوز نکرده است اما به هر حل با توجه به تشخیص پلیس ایالت متحده مبنی بر باز شدن دوباره پرونده، رونالدو چاره ای جز حضور در دادگاه ندارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com