جزئیات مراسم ازدواج سرخیو راموس از زبان همسر 41 ساله اش!
کمتر از یک ماه دیگر تا برگزاری جشن ازدواج پیلار روبیو و سرخیو راموس باقی است. طبق گزارشهای منتشره این مراسم در روز 15 ژوئن در کتدرال شهر سویا برگزار خواهد شد

همسر سرخیو راموس: بخشی از جشن ازدواجمان سنتی خواهد بود

سرخیو راموس و پیلار روبیو بعداز 7 سال زندگی مشترک، جشن باشکوه ازدواجشان را برگزار خواهند کرد.

تا به امروز جزئیات زیادی در مورد این جشن منتشر نشده بود و فقط تاریخ آن (روز 15 ژوئن) و مکان برگزاری جشن (شهرسویا) اعلام شده بود. اما حالا پیلار روبیو، همسر سرخیو راموس، کاپیتان باتجربه رئال مادرید در گفتگو با برنامه "ال اورمیگرو" جزئیات بیشتری را در مورد این جشن برزبان آورده است.

پیلار روبیو با تشریح بخشی از این جشن گفته:« من لباس عروس به تن خواهم کرد؛ ولی نه یک لباس عروس معمولی... بازوی پدرم را می گیرم و فرزندانم هم ساقدوشهایم خواهند بود.»

این درحالی است که پیلار روبیو تمایلی نداشت که جشن ازدواجشان به شیوه سنتی برگزار شود ولی حالا اعلام کرده که آنها برخی سنتها را دراین جشن رعایت خواهند کرد و درنتیجه عروس خانم طبق رسوم بخشی از لباسش به رنگ آبی خواهد بود.

به گفته خانم روبیو بعد از برگزاری مراسم مذهبی جشن، عروس و داماد میهمانی ویژه ای برای میهمانانشان تدارک دیده اند که البته پیلار روبیو درمورد جزئیات آن صحبتی نکرد. اما شواهد و قراین حکایت از آن دارد که یک گروه موسیقی (یا گروه AC/DC و یا Aerosmith) دراین مراسم اجرای زنده خواهند داشت.

البته عروس و داماد هنوز تصمیم نگرفته اند که برای ماه عسل به کجا خواهند رفت ولی پیلار روبیو از علایق شخصی اش گفته:« من دوست دارم به ژاپن برویم..البته هنوز مشخص نیست؛ شاید هم به منطقه ای جنگلی برویم تا چند روزی استراحت کنیم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net