کریستیانو رونالدو از خودروی خاص و گرانقیمتش رونمایی کرد

رونالدو از خودروی 850 هزار یورویی رونمایی کرد

کریستیانو رونالدو عاشق خودروهاست و این را بارها ثابت کرده است. چند هفته پیش خبر رسید که ستاره پرتغالی صاحب تنها بوگاتی 11 میلیون یورویی دنیا شده  و حالا این ستاره با یک خودروی دیگر عکس گرفته است: مک لارن سنا به ارزش 850 هزار یورو.

این خودرو یکی از پانصد خودرویی است که شرکت مک لارن در زمان فوت آیرتون سنا راننده سرشناس، تولید کرده است. هر چند که خودروی جدید رونالدو برای مسابقه تولید شده اما امکان استفاده از آن در مکان های عمومی هم وجود دارد. آیرودینامیک بی نظیر این خودرو نشان می دهد که شرکت مک لارن همچنان به این که بهترین تکنولوژی ممکن را در اختیار مشتریانش قرار بدهد فکر می کند.

خودروی جدید ستاره یوونتوس 1198 کیلوگرم وزن دارد که توان رسیدن به سرعت 340 کیلومتر بر ساعت را دارد. این خودرو ظرف 2.8 ثانیه از سرعت صفر به صد می رسد. بدنه این خودرو نیز از فیبر کربن ساخته شده است. ستاره پرتغالی در توضیح تصویر این خودرو نوشته است:"لذت ببرید."

این تصویر بازتاب قابل توجهی میان کاربران اینستاگرام داشت و در کمتر از یک ساعت بیش از دو میلیون لایک خورده است و به نظر می رسد هواداران رونالدو از این که او یک خودروی شیک دیگر را هم به پارکینگش اضافه کرده، راضی هستند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net