منتظر اخبار باور نکردنی از بارسلونا باشید
 هواداران بارسلونا بی صبرانه درانتظار اخبار جدیدی از رختکن تیمشان هستند. باخت بارسا در فینال جام حذفی باعث شده تا انقلابی بزرگ در رختکن بارسا در آستانه وقوع باشد

از مبادله نیمار و دمبله تا سرنوشت مبهم والورده

دوشنبه نیمه شب، صحبت از انتخاب روبرتو مارتینز به عنوان جانشین والورده مطرح شد و گمانه زنی هایی درمورد احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ به گوش رسید. و در روز سه شنبه بازار شایعات و گمانه زنی ها داغتر شد.

آنچه مسلم است این است که اگرچه فعلا والورده هدایت بارسا را در دست دارد ولی جایگاه او حسابی در خطر است. از نیمه شب دوشنبه صحبت از روبرتو مارتینز ، سرمربی فعلی تیم ملی بلژیک به میان آمد و در روز سه شنبه نام رونالد کومان به عنوان گزینه دیگر جانشینی والورده مطرح شد. اما موضع قطعی مدیران بارسا هنوز مشخص نیست. بارتومئو رئیس باشگاه کاتالان از والورده راضی است و تمایل به ادامه حضور او دارد ولی اختلاف نظر شدیدی میان مدیران باشگاه وجود دارد. تصمیم نهایی قطعا دراین لحظات داغ و بحرانی گرفته نمی شود و آبی اناری ها باید در ساعات واحتمالا روزهای آینده منتظر باشند تا تکلیف سرمربی تیمشان روشن شود.


رونالد کومن سرمربی هلند در کنفرانسی خبری، احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا را رد نکرده است و تمام صحبتهایی که دراین ساعات مطرح شده، به منزله هیزمی بر خاکستر این آتش است.

مبادله دمبله و نیمار

از سوی دیگر راک 1 در گزارشی از احتمال مبادله عثمان دمبله و نیمار خبر داده و یادآوری کرده که مذاکراتی دراین راستا میان مدیران پاری سن ژرمن و باشگاه بارسلونا در جریان است.  این درحالی است که نیمار در ماه های اخیر اعلام کرده اشتباه کرده که بارسا را به مقصد تیم پاریسی ترک کرده و بازیکنان بارسا هم قطعا از بازگشت او خوشحال خواهند شد. دراین میان، او ارتباط چندان ایده آلی هم با توماس توخل سرمربی آلمانی پی اس جی ندارد و از سوی دیگر عثمان دمبله که در دورتموند زیر نظر توخل کار کرده، تمایل زیادی دارد تا بار دیگر به او ملحق شود و همین فاکتور می تواند نقش پررنگی در مبادله این دو بازیکن ایفا کند.

بعد از ناکامی بارسلونا درفینال جام حذفی بارها نام نیمار از دهان رئیس باشگاه کاتالان و برخی از بازیکنان این تیم شنیده شده و قطعا هم نیمار از این مبادله خوشحال خواهد شد و هم دمبله با بازگشت به کشورش و کار کردن زیر نظر سرمربی سابقش راضی خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: football.net