علت حضور رونالدو در یک میهمانی بدون نامزدش
کریستیانو رونالدو ستاره باتجربه یوونتوس این روزها به خاطر مسائل کاری و حرفه ای اش در پرتغال به سر می برد و از فرصت حضور در پرتغال برای حضور در یک میهمانی بهره برد

رونالدو و حضور در یک میهمانی بدون نامزدش

اینطور به نظر می رسد که زندگی کریستیانو رونالدو و نامزد اسپانیایی اش جورجینا رودریگز باثبات و دلنشین دنبال می شود. آنها همراه با فرزندانشان در تورین زندگی آرام و خوشایندی دارند و گهگاهی هردویشان با انتشار تصاویر و ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی هوادارانشان را در جریان زندگی روزمره شان قرار می دهند.

درطول این مدت بارها کریس رونالدو و نامزدش در حال گشت و گذار در فروشگاه های مجلل شهر میلان دیده شده اند و یا اینکه با هم به رویدادهای خصوصی مهم کشور ایتالیا می روند؛ اما در این بین ، هم کریس رونالدو و هم جورجینا رودریگز حریم خصوصی خودشان را دارند و به تنهایی و معمولا برای شرکت در فعالیتها و رویدادهای کاری به سفر می روند.

این هفته جورجینا رودریگز برای شرکت در یک رویداد کاری به اسپانیا سفر کرده و در شهر مادرید حضور دارد و روز پنجشنبه در مراسم سالانه مبارزه با سرطان شرکت کرد. در همین میان کریستیانو رونالدو هم به سرزمین مادری اش پرتغال سفر کرده بود و بدون نامزدش جورجینا در یک جشن میهمانی حضور یافت

طبق گزارش منتشره در وب سایت لوک، کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب با دو تا از دوستان قدیمی اش ریکارد رگوفه و میگل پایسائو شام خورد و بعداز صرف شام، آنها در تراس هتل قهوه ای خوردند، در آنجا بود که کریستیانو رونالدو، ویتور بایا دروازه بان سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی پرتغال را دید.

بعد از دیدار با ویتور بایا، کریس رونالدو همراه با او به یک میهمانی خصوصی شبانه رفت و تا سحرگاه با دوست قدیمی اش دراین میهمانی حضور داشت. ویتور بایا تصویری ازدیدارش با کریستیانو رونالدو را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net