بازجویی پلیس از نیمار به خاطر انتشار عکس خانم شاکی
پلیس بخاطر انتشار عکس و پیام های دختری که ادعا می کند نیمار به او تجاوز کرده, از این بازیکن بازجویی می کند

پلیس از نیمار بازجویی می کند

اینطور به نظر می رسد که حاشیه ها و دردسرها دست از سرنیمار برنمی دارند. او بعد از پشت سرگذاشتن چند ماه پرحاشیه درباشگاه پاریسی این روزها در اردوی تیم ملی برزیل به سرمی برد تا خودش را برای حضور درکوپا آمه ریکا آماده کند.

حالا مشکلات غیرورزشی جدیدی به سراغ او آمده اند. شنبه شب رسانه های خبری از شکایت خانمی برزیلی از نیمار به اتهام تجاوز منتشر کردند و پس از آن بود که نیمار با انتشار ویدیویی بلند بالا و تصاویر و متن پیغامهایی که میان او و آن خانم رد و بدل شده، سعی داشت تا بیگناهی اش را نشان داده و ثابت کند که اتهام تجاوز بی اساس است. اما او نمی دانست که همین کار هم برایش دردسرساز خواهد شد.

ساعاتی پیش چند مامور پلیس شهری ترسوپولیس به کمپ تمرینی گرانژا کوماری، محل استقرار کاروان تیم ملی برزیل رفتند و با نیمار گفتگو کردند و به او خبردادند که به خاطر انتشار عکسهای خصوصی این خانم که نیمار را به تجاوز متهم کرده، مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

نیمار در آن زمان درشهرک ورزشی نبود و بدین ترتیب بااو تماس گرفته خواهد شد تا درزمان مناسب بازجویی از او انجام شود؛ از سوی دیگر این خانم هم موردبازجویی قرار خواهد گرفت. پلیس همچنان اعلام کرده که دپارتمان جرمهای اینترنتی و رایانه ای، موبایل هر دو نفر ضبط خواهد کرد:« می خواهیم به تمام اطلاعات موجود در موبایل نیمار، و نه فقط ویدیوهای ادیت شده اش دسترسی داشته باشیم.»

در زمان مراجعت نیروهای پلیس به کمپ تمرینی برزیل، به دلیل بدی آب و هوا، نیمار کمپ تمرینی را ترک کرده بود. او همراه با آرتور، دانیل آلوز و تیاگو سیلوا سوار برهلی کوپتر شخصی اش این کمپ را ترک کرده بود. البته آنها بعد از بازگشت به کمپ تمرینی در جریان این اتفاق قرار گرفتند. تمام این مسائل در شرایطی رخ می دهد که نیمار به زودی با تیم ملی کشورش باید در کوپا آمه ریکا به میدان برود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net