دومین درگیری بیرانوند و عزت اللهی
در دقایق پایانی بازی ایران برابر سوریه موقعیت خطرناکی که حریف داشت موجب شد برای دومین بار دروازه بان و هافبک دفاعی تیم ملی در زمان مسابقه بگو مگو پیدا کنند

دومین چالش بیرانوند و عزت اللهی

بازی دوستانه ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی، یک صحنه عجیب داشت. در حالی که عمرسوما مهاجم خطرناک سوریه فرصت خطرناکی را از دست داد علیرضا بیرانوند مثل اکثر مواقعی که چنین صحنه هایی در پرسپولیس و تیم ملی رخ می دهد از دروازه خارج شده و نسبت به عملکرد بازیکنان اعتراض داشت.

البته این بار نیز اعتراض بیرانوند باعث شد تا سعید عزت اللهی نیز پاسخ این واکنش دروازه بان تیم ملی را بدهد و در نهایت یک بگومگوی کوچک در حین بازی شکل بگیرد. اما این اولین بار نیست که بین شماره 1 و شماره 6 تیم ملی چنین برخوردی پیش می آید. در جام جهانی 2018 روسیه نیز مشابه این اتفاق و کمی جدی تر در بازی تیم ملی برابر پرتغال رخ داد.

پرتغال در همان نیمه اول یک فرصت خطرناک روی دروازه ایران داشت و در یک صحنه سعید عزت اللهی و علیرضا بیرانوند نیز برای تصاحب توپ ، با هم قاطی کردند. بعد از این صحنه بیرانوند به شدت نسبت به عملکرد خط دفاعی و عزت اللهی اعتراض کرد و این با واکنش هافبک شماره 6 تیم ملی همراه بود.

واکنشی که در آن لحظات تصویری نگران کننده را برای علاقمندان به فوتبال به وجود آورد چرا که پیش از این و در جام ملت ها تیم ملی از این موضوع لطمه خورده بود. در سال 2007 و در رقابت های جام ملت های آسیا دو بازیکن تیم ملی ایران رحمان رضایی و ناجی بداوی درگیری لفظی و فیزیکی داشتند.

با این وجود انتظار می رود بازیکنانی در سطح بیرانوند و عزت اللهی که تجربه بازی در جام جهانی و جام ملت ها و همچنین رده های بالای باشگاهی را دارند در چنین مواقعی برخوردی حرفه ای تر داشته و خویشتن دار تر عمل کنند. البته که این موضوع با توجه به هیجان بالای مسابقه و جوانی بازیکنان موضوعی است که حتی در سطح اول فوتبال جهان نیز رخ داده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net