چرا گواردیولا پیشنهاد نجومی یوونتوس را قبول نکرد
گواردیولا پیشنهاد نجومی یوونتوس را رد کرد اما چرا او این پیشنهاد را نپذیرفت

دلیل گواردیولا برای رد پیشنهاد نجومی یوونتوس چه بود؟

این روزها مدیران باشگاه یوونتوس به دنبال سرمربی جدیدی برای تیمشان هستند تا بتوانند او را جایگزین ماسیمیلیانو الگری کنند.

آندره آ آنیلی، مالک باشگاه یووه، رویای به خدمت گرفتن پپ گواردیولا را در سر داشت و از همین رو پیشنهاد قابل توجهی هم به این سرمربی اسپانیایی ارائه داده بود؛ اما گواردیولا پیشنهاد بینکونری را رد کرد و مسئولان یووه به ناچار به سراغ مائوریتسیو ساری رفتند و زمانی که مدیران چلسی جانشین ساری را بیابند، او عازم تورین خواهد شد.

به گزارش یورو اسپورت فرانسه، علاقه و اشتیاق آنیلی برای به خدمت گرفتن گواردیولا تاحدی بود که او پیشنهاد دستمزد سالانه 20 میلیون یورویی را به سرمربی اسپانیایی سیتی ارائه داد. اما گواردیولا این پیشنهاد را رد کرد تا بتواندفصل آینده را نیز روی نیمکت مربیگری سیتی بماند.گویا او عزمش را جزم کرده تا سیتی را به قهرمانی اروپا برساند و شاید تا زمانی که به هدفش نرسد، به ترک این تیم فکر نکند.

پپ گواردیولا در دو فصل اخیر با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده ولی هنوز نتوانسته این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا که یکی از بزرگترین اهداف سیتی برای فصل آتی است برساند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net