هدیه خاص راموس و همسرش به مهمانان مراسم ازدواج شان
راموس و همسرش قصد دارند به تمامی مهمانان مراسم ازدواج شان هدیه ای جالب را اهدا کنند

هدیه جالب راموس به مهمانان مراسم ازدواجش

سرجیو راموس شنبه شب مراسم ازدواج خود را با پیلار روبیو برگزار خواهد کرد. مراسمی که بی تردید یکی از خبرسازترین و پرحاشیه ترین مراسم های سال خواهد بود.

راموس و پیلار قرار است که در ابتدا در کلیسایی در سویا مراسم ازدواجشان را برگزار کنند و بعد از آن ادامه مراسم در عمارت کاپیتان رئال مادرید برگزار خواهد شد که 20 دقیقه تا کلیسا فاصله دارد.

اخبار و حواشی در مورد این مراسم خیلی زیاد است. مراسم با بیش از 400 مهمان برگزار می شود اما هیچ کدام از مهمان ها حق استفاده از تلفن همراه را نخواهند داشت تا تصویری به بیرون درز نکند.

آنها برای مهمان ها یک هدیه ویژه هم در نظر گرفته اند: سوغاتی مشهور سویا که "بهترین روغن زیتون" دنیاست. روی این روغن ها برچسبی با حضور یک اسب تک شاخ و سه ستاره دیده می شود که سه ستاره به افتخار سه فرزند راموس و همسرش یعنی جونیور، مارکو و الخاندرو هستند.

راموس و همسرش می خواهند با این اقدام نه تنها مهمانان اسپانیایی بلکه مهمانان بین المللی را به وجد بیاورند و بدین ترتیب سوغاتی زادگاهشان را به آنها بشناسانند.

بکام، پیکه، شکیرا، رونالدو نازاریو، مارک آنتونی، دل بوسکه، فلورنتینو پرز و برخی از بازیکنان رئال مادرید مدعوین به این مراسم هستند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net