ارسال احضاریه دادگاه آمریکا برای رونالدو بخاطر پرونده تجاوز
کریستیانو رونالدو به جرم تجاوز به یک زن به دادگاهی در آمریکا احضار شده است

کریس رونالدو و دریافت احضاریه پرونده تجاوز

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس که به تجاوز به یک خانم در سال 2009 متهم شده است، حالا احضاریه ای مبنی بر حضور در دادگاه در کشور آمریکا را دریافت کرده است. وکلای او در قبال این ماجرا واکنش نشان داده اند و با انتشار نامه ای کتبی به قاضی پرونده، اظهارات شاکی را تکذیب کرده اند.

کریستیانو رونالدو، حالا احضاریه مربوط به جلسه این دادگاه را دریافت کرده است. ماجرا به شهر لاس وگاس و سال 2009 میلادی برمی گردد. خانم کاترین مایورگا در شکایت نامه ای اعلام کرده که از سوی کریس رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته است ولی رونالدو همواره این اتهام را تکذیب کرده است.

ارسال این احضاریه نتیجه تلاشهای وکلای خانم مایورگا در هفته گذشته است. حالا و با ارسال این احضاریه، پیگیری این پرونده قضایی روند قانونی اش را طی می کند و مشخص نیست که آیا کریس رونالدو برای شرکت دراین جلسه دادگاه به آمریکا خواهد رفت یا خیر.

وکلای کریس رونالدو از قاضی پرونده خواسته اند تا این پرونده را بایگانی کند. ده سال پیش بود که خانم مایورگا با مراجعه به دفتر پلیس آمریکا اعلام کرد که به او تجاوز شده است؛ در آن زمان او از کریستیانو رونالدو نام نبرد و با دریافت حق السکوتی 335 هزار یورویی قرار براین شد تا این ماجرا مسکوت بماند. حالا وکلای کریس رونالدو اعلام می کنند که پرداخت این مبلغ، به منزله اعتراف کریس به مقصر بودنش دراین ماجرا نبوده.

حالا و بعد از گذشت 10 سال خانم مایورگا نظرش را عوض کرده و این پرونده مجددا توسط پلیس لاس وگاس بازگشایی شده است. طبق اعلام شبکه TMZ، کریس با دریافت این احضاریه باید به دادگاه فدرال آمریکا مراجعه کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net