کارگر جشن ازدواج راموس: با من مثل سگ رفتار کردند
یکی از کارگرهایی که در جشن عروسی سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید مشغول به خدمتگذاری بود، در گفتگو با برنامه سالوامه از ماجرای عجیبی صحبت کرده است

نارضایتی کارگران جشن ازدواج راموس

روز شنبه بود که جشن ازدواج سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو در شهر سویا برگزار شد و حالا   یکی از کارگرهایی که در آن جشن حضور داشت، گفته که به او حسابی بی احترامی شده است.

او دراین رابطه گفته:« شرایط تیم کاری در جشن عروسی راموس فاجعه بار بود. ساعتی 10 یورو به ما پول دادند و قول هایی به ما داده بودند که بعد آنها را محقق نکردند. مثلا گفته بودند که بعد از اتمام جشن، برای بازگشت ما به خانه هایمان وسایل نقلیه ای تدارک دیده اند ولی بعد از پایان یافتن مراسم، ما را ول کردند و مجبور شدیم خودمان به خانه هایمان بازگردیم.»

البته او اعلام کرد که نه سرخیو راموس و نه پیلار روبیو در جریان این نوع رفتارها نبودند:«بعید می دانم که اگر عروس و داماد در جریان قرار می گرفتند، اجازه می دادند که چنین رفتاری با ما بشود.»

از سوی دیگر او اعلام کرد که مدیران تدارکات جشن با آنها رفتار بدی داشتند:« در جریان مراسم با من و تمام کارگرهایی که در مراسم بودند، مثل سگ رفتار شد. حتی برای تعویض لباس ما فضایی درنظر نگرفته شده بود. این اولین بار در زندگی ام بود که در چنین شرایطی کار کردم.»

درحال حاضر نه راموس و نه همسرش و نه شرکت تدارکاتی که مسئولیت ساماندهی جشن را برعهده داشت، دراین باره اظهار نظر نکرده اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: football.net