تعطیلات رونالدو در یونان در یک ویلای لاکچری
کریستیانو رونالدو به همراه نامزد و اعضای خانواده اش به تعطیلات لاکچری در ساحل یونان رفته اند

تعطیلات رونالدو؛ عمارتی با اجاره شبی 8 هزار یورو

کریستیانو رونالدو این روزها در حال سپری کردن تعطیلات با نامزدش جورجینا رودریگز و سایر اعضای خانواده اش است. این زوج به منطقه ناوارینو در یونان سفر کرده اند تا به دور از حواشی استراحت کنند، شنا کنند، به ساحل بروند و آفتاب بگیرند.

رونالدو برای این تعطیلات یک ویلای بسیار مجلل به نام "رویال متونی" را اجاره کرده است، ویلایی که اقامت در آن شبی هشت هزار یورو هزینه دارد. یک ویلای بسیار شیک در کنار دریا که فقط چند متر تا ساحل دونس فاصله دارد.

این ویلای شیک 630 متر مربع و سه خواب دارد. در یکی از اتاق ها که رونالدو و نامزدش در آن استراحت می کنند، یک تخت بزرگ، یک تراس اختصاصی و یک جکوزی با دید رو به دریا قرار گرفته است. دو تا از اتاق ها حمام اختصاصی دارند. در این ویلای شیک، تجهیزات بدنسازی، جکوزی، سونا و حتی یک آمفی تئاتر خصوصی با جدیدترین تجهیزات ممکن قرار گرفته است.

در محوطه حیاط این عمارت هم یک استخر بزرگ، یک باربکیو بزرگ و یک باغچه زیبا مملو از گلهای مختلف به چشم می خورد. سرویس خدمات این ویلا به صورت 24 ساعته در اختیار خواهد بود و هر روز میوه های تازه مخصوص هر فصل، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، پلی استیشن، وایفای و اپل تی وی در اختیار مهمان ها قرار می گیرد. آشپز مخصوص نیز هر روز صبحانه، ناهار و شام را در اختیار مهمان ها قرار می دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net