دلایل پشیمانی رئال مادرید از جذب نیمار
گویا حواشی زیاد نیمار باعث شده است که رئال مادرید از جذب این بازیکن پشیمان شود

رئال مادرید دیگر نیمار را نمی خواهد

نیمار 27 ساله از یک سال و نیم پیش زیر ذره بین رئالی ها قرار داشته است. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی در روز 7 دسامبر سال 2017 و درسالن اهدای جوایز توپ طلا در شهر پاریس شفاف و صادق دراین باره صحبت کرده بود.

به رغم آنکه در آن روز کریس رونالدو فاتح پنجمین توپ طلایش شده بود، رئیس باشگاه مادریدی در گفتگو با ال لارگرو گفت:« نیمار با بودن در رئال مادرید می تواند شانس بیشتری برای فتح توپ طلا داشته باشد. رئال باشگاهی است که به یک بازیکن بزرگ تمام امکانات لازم برای فتح توپ طلا را می دهد.»

همین پیغام صادقانه و رک پرز باعث عصبانیت کریس رونالدو شد و بعد از آن بود که رابطه میان او و پرز تیره و تار گردید.

بعد ازاین صحبتها، سران رئال درانتظار واکنشی از سوی نیمار بودند و درطول تابستان گذشته چشم انتظار چشمکی از ستاره برزیلی نشستند ولی نیمار هیچ گامی به سمت پیوستن به رئال برنداشت و هیچ سرنخی هم نداد. سکوت او باعث شد تا تمایل رئالی ها برای جذب نیمار سرد بشود. اما نتایج ضعیفی که رئال مادرید در فصل گذشته کسب کرد و ضعف چشمگیر خط حمله این تیم باعث شد تا مدیران باشگاه مادریدی مجددا به فکر جذب نیمار بیفتند. در نظرسنجی های خصوصی به عمل آمده از سوی مدیران باشگاه مادریدی، باعث شده تا آنها مجددا از تلاش برای جذب نیمار دلسرد بشوند و اکثریت براین باور هستند که امباپه گزینه بهتری برای تیم مادریدی نسبت به نیمار خواهد بود.

علاوه بر تمام این صحبتها، جنجالهای چند ماه اخیر نیمار و حاشیه های غیرورزشی اش باعث شده تا وجهه او آسیبی جدی ببیند. درگیری او با یکی از هواداران بعد از باخت پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه، جروبحثش با تعدادی از بازیکنان داخل رختکن پاری سن ژرمن و اخیرا هم اتهام تجاوز به یک مدل برزیلی منجر به این شده که مادریدی ها از خرید او پا پس بکشند. همه این موارد دست به دست هم داده اند تا پرز و سایر مدیران باشگاه روی اسم نیمار خط بکشند و هواداران مادریدی که شاید با دیدن پست دیروز کریم بنزما درکنارنیمار، نسبت به انتقال این ستاره برزیلی به رختکن تیمشان امیدوار شده بودند، حالا باید بدانند که مدیران باشگاه تصمیمی برای جذب نیمار ندارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net