خیانت های جنجالی فوتبالیست سرشناس به نامزد 51 ساله و هالیوودی اش!
پاملا اندرسون بازیگر سرشناس هالیوودی از خیانت های نامزدش عادل رامی بازیکن فرانسوی گفت

علت جدایی عادل رامی و پاملا اندرسون

پاملا اندرسون، نامزد سابق عادل رامی، با انتشار پستی در اینستاگرام خود پس از جدایی از این بازیکن فرانسوی، او را هیولایی خیانتکار خواند.

بازیکن تیم ملی فرانسه از دو سال پیش با این هنرپیشه، مدل و فعال سیاسی و حقوق حیوانات در ارتباط بود. اما حالا و پس از جدایی، بازیگر 51 ساله او را یک فرد خودشیفته معرفی کرده و فاش کرد که خیانت این بازیکن باعث ناراحتی شدیدش شده است.

اندرسون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" قبول این موضوع سخت است. بیش از دو سال گذشته زندگی من یک دروغ بود. من فریب خوردم و وادار شدم باور کنم که در یک عشق بزرگ هستم. درک این موضوع در روزهای اخیر بسیار ناراحت کننده بود. او یک زندگی دوگانه داشت. همیشه درباره بازیکنان دیگری که ارتباطی مخفی از همسرشان و در نزدیکی محل زندگی خود داشتند، شوخی می کرد. او آن مردان را هیولا صدا می کرد. اما این بدتر است. او به همه دروغ گفت. چطور ممکن است قلب و ذهن دو زن را کنترل کند. من مطمئنم که روابط دیگری نیز وجود داشته است. او یک هیولاست. چطور توانستم به آدم های زیادی کمک کنم اما به اندازه ای عاقل نباشم که بتوانم به خودم کمک کنم. "

اندرسون پس از انتشار این پست در بخش نظرات صحبت هایی دیگری را نیز درباره بازیکن فرانسوی تیم مارسی عنوان کرد.

او نوشت: " خودشیفته ها تغییر نمی کنند. روانی ها تغییر نمی کنند. من همیشه برای صداقت و عدالت جنگیدم. این بدترین کابوس من است. من پیش از دیدار او فرد حسودی نبودم. خوشحالم که واقعیت را فهمیدم. اما داغ آن مانند جهنم است. خوشحالم که با نامزد قبلی او حرف زدم. خدای من به او نیز دروغ های زیادی گفته بود. او نیز در شوک و بسیار غمگین بود.
من باید از او بگذرم و دیگر نمی گذارم به ما ضربه بزند. او من را تهدید کرد که تمام نشریات در فرانسه در اختیار او و دوستان خواهرش است، آنها همه را کنترل می کنند. بنابراین این آخرین نوشته من در اینستاگرام است.
من دختر احمقی نیستم. بارها دروغ ها و توجیهاتش را حس کردم. اما ما هر روز جز زمانی که من سر کار بودم، با هم بودیم. او مدام میخواست کنارش باشم و وقتی نبودم از من می خواست که از جایی که هستم و افرادی که کنارم هستند، عکس و فیلم بفرستم.
فرانسه را ترک خواهم کرد. او تلاش کرد، گل و نامه فرستاد اما من نپذیرفتم. به هتل من آمد اما حراست دورش کرد. یک محافظ گرفتم چون از او می ترسم. او به من آسیب زده و بارها تهدیدم کرده است. "

عادل رامی هنوز پاسخی به اظهارات پاملا اندرسون نداده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net