حمایت بازیگر سریال بازی تاج و تخت از خوشحالی جنجالی ستاره فوتبال زنان آمریکا
خوشحالی جنجالی الکس مورگان ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا با حمایت سوفی ترنر بازیگر سریال بازی تاج و تخت همراه شد

حمایت ستاره انگلیسی سریال بازی تاج و تخت از ستاره تیم ملی زنان آمریکا

سوفی ترنر، بازیگر انگلیسی مطرح سریال تاج و تخت، پس از شادی گل جنجالی الکس مورگان، ستاره تیم ملی زنان آمریکا، در دیدار فینال جام جهانی زنان برابر انگلیس، حمایت خود را از این بازیکن اعلام کرد.

الکس مورگان پس از گلزنی در دیدار فینال جام جهانی زنان برابر انگلیس با کنایه به عادت چای خوردن انگلیسی ها، شادی خود را با هم تیمی هایش جشن گرفت.

بسیاری معتقد هستند که این کار توهین به انگلیسی ها بود اما عده ای نیز آن را مربوط به رسم و رسوم پس از استقلال آمریکا می دانند. الکس مورگان نیز در دفاع از خود اعلام کرد که تصمیمی برای توهین به انگلیس و فرهنگ این کشور نداشته و منتقدان را به داشتن استاندارد دوگانه متهم کرد.

او مدعی شد که بسیاری از این منتقدان واکنشی به شادی های زشت کریستیانو رونالدو دیه گو سیمئونه در جریان دیدار سال گذشته اتلتیکو مادرید و یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نداشته اند اما به شادی پس از گل او واکنش نشان داده اند. سوفی ترنر که در نورثمپتون انگلیس به دنیا آمده با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود از این بازیکن حمایت کرد.

ترنر در این ویدیو گفت: "من در ماه عسل هستم و خیلی تلفن همراهم را چک نمی کنم اما فکر می کنم باید به این نکته پرداخته می شد. متاسفانه تیم ملی فوتبال زنان انگلیس در فینال جام جهانی باخت. البته که من بسیار ناراحت هستم و بسیار به این تیم افتخار می کنم اما خوشحالم که به تیم بی نظیری مانند تیم ملی فوتبال زنان آمریکا باختیم. الکس مورگان، تمام کسانی که از تو نفرت دارند و می گویند که شادی تو بی احترامی بوده است، من افتخار می کنم که تو به یاد من بودی و تمام کسانی که از تو نفرت دارند، احتمالا تنها کارشان این است که در خانه هایشان بنشینند و کامبوچا ( نوعی چای ) بنوشند. من بسیار زیاد به تو افتخار می کنم الکس مورگان. برای پیروزی ات و آن چایی لعنتی به تو تبریک می گویم. "

الکس مورگان نیز با انتشار ویدیوی سوفی ترنر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " بسیار تو را دوست دارم و برای ازدواجت به تو تبریک می گویم. "



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net