رئال مادرید به این علت دیگر نیمار را نمی خواهد!
باشگاه رئال مادرید علاقهای به خرید نیمار ندارد. این خبری است که روزنامه آ اس منتشر کرده است. به این ترتیب پروژه جذب نیمار از سوی فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید برای همیشه به پایان می‌رسد

رئال به این دلیل دیگر نیمار را نمی‌خواهد

مدتی بود که نیمار در صدر لیست خرید پرز قرار داشت، اما رئال حالا توجه خود را معطوف کیلیان امباپه، هم‌بازی او خواهد کرد.

نیمار 27 سال دارد و حواشی فراوانی حول او وجود دارد. اما امباپه وجهه خوبی دارد و امکان بازاریابی با استفاده از نام او بالا است. او همچنین قهرمان جام جهانی است و درخشش‌اش در میدان باعث شده که رئال مادرید این بازیکن 20ساله را در صدر لیست خرید خود قرار دهد.

پرز تصمیم گرفته هر سال یک بازیکن کهکشانی بخرد و ادن هازارد خرید کهکشانی آنها در سال جاری بوده است. اما رییس رئال مادرید قصد دارد امباپه را برای فصل بعد بخرد. قرارداد این ملی‌پوش فرانسوی با پی‌اس‌جی در سال 2022 منقضی می‌شود، و رئال بر این باور است که در صورتی که قرارداد او تمدید نشود، کار رئال برای خرید او در تابستان سال بعد آسان خواهد بود.

پی‌اس‌جی مشتاق است که نیمار را بفروشد، و خود او هم می‌خواهد برود. اما رئال به این نتیجه رسیده که جذب نیمار برای این باشگاه مناسب نیست. پی‌اس‌جی به پیشنهادهای حدود 150 میلیون یورو رسیدگی خواهد کرد، اما حتی چنین تخفیفی هم باعث نشده که رئال به سراغ این بازیکن برود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net