ابتلای همسر فوتبالیست سرشناس به سرطان!
همسر راجا ناینگولان بازیکن باشگاه اینتر میلان به سرطان مبتلا شده است

ابتلای همسر ناینگولان به سرطان: وقت مبارزه رسیده است

همسر راجا ناینگولان، بازیکن باشگاه اینتر، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلا به بیماری سرطان خبر داد و نوشت که زمان مبارزه با این هیولای زشت رسیده است.

کلودیا لای ناینگولان با انتشار پستی احساسی در صفحه اینستاگرام خود از آغاز دوره شیمی درمانی خود پس از یک ماه ترس و کابوس خبر داده است.

او در صفحه شخصی خود نوشت:

" یک ماه از صبحی که از خواب بیدار شدم و امیدوار بودم که همه چیز یک کابوس بوده باشد، گذشت. در یک ماه گذشته هر روز که بیدار شدم فهمیدم که در حال زندگی در یک کابوس هستم. امیدوار بودم که چنین روزی خیلی دیر برسد اما اینطور نشد. روزها به سرعت مانند خوشحالی من گذشتند. از امروز فصل جدیدی از زندگی را آغاز می کنم... شیمی درمانی. و برای اولین بار از آغاز یک روز جدید میترسم. ترس کتمان حقیقت است.

بعد از گریه های فراوان زمان آن رسیده که بروم و با این هیولای زشت مبارزه کنم. باید با تمام وجودم از خانواده و دوستانی که به من کمک کردند تا این یک ماه به بهترین شکل استراحت کنم، به من قدرت و انرژی لازم برای رویارویی با این اتفاق را دادند تشکر کنم.

بالاتر از همه این ها، این افراد تغییر حالات روحی من را در این مدت تحمل کردند. برای همه آنهایی که در کابوسی مشابه به سر می برند آرزوی موفقیت دارم. هرگز لبخند خود را از دست ندهید. "

راجا ناینگولان در سال 2011 با کلودیا ازدواج کرد و این دو یک فرزند دختر به نام آیشا نیز دارند. این اتفاق چند روز پس از این که باشگاه اینتر عدم نیاز خود به این بازیکن برای فصل آینده را اعلام کرد، رخ داده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net