کنایه سنگین نیمار  به پاری سن ژرمن!
نیمار در چند هفته اخیر علنا علاقه خود به بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده و حالا با یادآوری یکی از تلخ ترین خاطرات پاریسی ها، کنایه سنگینی به آنها زده است

کنایه نیمار به پاریسی‌ها: برد 6 - 1 بهترین خاطره دوران فوتبالم است!

مهاجم برزیلی برای آغاز تمرینات پیش فصل به پاریس بازنگشته و باشگاه نیز با انتشار بیانیه ای مدعی شده که با این رفتار برخورد خواهد کرد.

او همچنان در آمریکای جنوبی است و کم کم آماده بازگشت به تمرینات می شود اما این در حالی است که علیرغم رفع مصدمیت مچ پای او که باعث دوری از کوپا آمریکا شد، آینده اش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

او در طول مصاحبه ای در برزیل نتوانست به پیروزی شگفت انگیز بارسلونا برابر تیم فعلی خود اشاره نکند. نیمار در گفتگو با Oh My Goal و در پاسخ به سوالی درباره بهترین خاطره دوران ورزش حرفه ای خود در فوتبال اظهار داشت:

" بهترین خاطره من به عنوان یک فوتبالیست؟ وقتی بود که ما با بارسلونا برابر پاری سن ژرمن به پیروزی رسیدیم. احساسی که در زمان به ثمر رسیدن گل ششم داشتیم هرگز تجربه نکرده بودیم. این باورنکردنی بود. بهترین خاطره در رختکن؟ نمی دانم. خب وقتی با بارسا برابر پی اس جی پیروز شدیم همه چیز عالی بود... بعد از آن همه دیوانه شده بودیم. من باور دارم که این بهترین احساس ممکن برای همه ما بود. "



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: football.net