پشت پرده اختلاف نیمار با پاری سن ژرمن
روابط نیمار با مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن به یکباره تیره و تار شد اما چه موضوعی باعث بوجود آمدن این اختلاف شده است

چه موضوعی روابط نیمار با پی.اس.جی را تیره و تار کرد؟

نیمار ستاره برزیلی دنیای فوتبال همچنان روی خوش به مدیران پاری سن ژرمن نشان نمی دهد.

او چند هفته ای است که به صورت رسمی از خواسته اش برای ترک تیم پاریسی صحبت کرده و درخواستش را شخصا به گوش مدیران این تیم رسانده است ولی بعید به نظر می رسد که سران باشگاه پاریسی به راحتی با جدایی او موافقت کنند. طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ ریشه اختلافات نیمار با مدیران پاری سن ژرمن به مدتها قبل برمی گردد.

یکی از دلایل اصلی اختلاف و دلخوری موجود میان نیمار و مدیران این باشگاه، اولین عمل جراحی ای بود که این ستاره برای برطرف کردن مصدومیت انگشت پنجم پایش در سال 2018 انجام داد. در آن زمان ، نیمار زیر نظر دکتر رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل پایش را جراحی کرد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال برزیل و مقامات باشگاه پاری سن ژرمن، این پزشک برزیلی یک پیچ برای اتصال استخوانهای پای نیمار در پای او قرار داده تا بدین ترتیب برای برطرف کردن مشکل شکستگی انگشت پنجم پای نیمار اقدام کند.»

بنابرگزارش منتشره در روزنامه اکیپ، نیمار در روز 23 ژانویه امسال با اعضای کادر پزشکی باشگاه پاریسی به اختلاف خورده بود. در آن زمان پزشکان باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کردند که نیمار باید زیر تیغ جراحی برود ولی او ترجیح می داد تا درد را تحمل کرده و به شیوه دیگری درمان کند تا بتوانددررقابتهای کوپا آمه ریکا حضور داشته باشد و همین موضوع باعث اختلاف پزشکان باشگاه پاریسی با نیمار و نزدیکانش شد. این پزشکان اعلام کردند که جراحی ابتدایی برروی پای نیمار که توسط دکتر لاسمار انجام شده، خیلی بد بوده و پیچی که برای اتصال استخوانهای انگشت پای نیمار به کار رفته، به مراتب کوچکتر از ابعادی بوده که می بایست مورد استفاده قرار می گرفته و همین باعث مصدومیت مجدد نیمار از این ناحیه شده است.

در گزارش روزنامه اکیپ به این موضوع اشاره شده که این ماجرا باعث اختلاف شدید دکتر ژرارد سایلان با پدر نیمار شده است. چرا که پدر نیمار با قاطعیت از عملکرد جراح برزیلی دفاع می کرده.

دو مصدومیت شدید نیمار در زمان حضور در پاریس

از زمانی که نیمار به پاری سن ژرمن پیوست، با مصدومیتهای متعددی روبرو شد. در طول دو فصل، غیبت او در بازیهای تیم پاریسی به دلیل مصدومیت دو برابر غیبتهایش در زمین دربارسا به دلیل مشابه بود و او مجموعا در 48 بازی به خاطر مصدومیت نتوانسته تیم پاریسی را همراهی کند.

دراین میان و درشرایطی که نیمار ساز جدایی سرزده و ازرئال مادرید هم به عنوان یکی از مشتریان او نامبرده می شود، به نظر می رسد که سران باشگاه مادریدی هم نگران شرایط فیزیکی این بازیکن برزیلی در فصلهای اخیر هستند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net