صحبت های عجیب مهاجم تراکتورسازی پس از خروج از ایران: در جهنم بودم!!
اروین مهاجم سابق تراکتورسازی پس از خروج از ایران و پیوستن به تیمی در لیگ اسکاتلند درباره شرایط بدش در ایران صحبت کرد

صحبتهای اروین درباره حضورش در تبریز: در تراکتور مانند یک زندانی و در جهنم بودم!

مهاجم سابق تراکتور که به تازگی به باشگاه روس‌کانتی در لیگ اسکاتلند پیوسته، در مصاحبه‌ای عجیب با خبرگزاری اسکاتیش سان اعلام کرده دوباره به بهشت فوتبالی برگشته و در ایران مانند یک زندانی و در جهنم بوده است.

خبرگزاری اسکاتیش سان با اشاره به «فرار» اروین از خاورمیانه در ماه گذشته نوشته است اروین در ایران مانند گروگان بوده و از ماه نوامبر یک بار هم پایش به توپ نخورده است. این سایت در ادامه نوشت:

«اروین که فصل گذشته در کنار آنتونی استوکس به ایران آمده بود خیلی زود این کشور را مانند یک کابوس دید چرا که هتل محل اقامتش برای او تبدیل به یک زندان شده، دلتنگ خانه بود و نتوانسته بود خودش را با فرهنگ ایرانیان عادت دهد.»

طبق ادعای این خبرگزاری به اروین اجازه داده نشد تا دختر و همسرش را به ایران بیاورد چرا که به طور رسمی با همسرش ازدواج نکرده بود و سخت بودن زبان ایرانیان نیز مشکلات او را چند برابر کرده بود.

اروین می‌گوید: «به چند دلیل مختلف دوران موفقی در ایران سپری نکردم، اما حالا همه چیز تمام شده و دوست دارم خاطرات گذشته را فراموش کنم. فایده‌ای ندارد در مورد گذشته صحبت کنیم. تا اواسط ژوئن با تیم ایرانی قرارداد داشتم و تا آن زمان حتی اجازه نداشتم با سایر تیم‌ها مذاکره یا صحبت کنم. اولین تجربه بازی در کشوری خارجی برایم خیلی بد بود، اما در آغاز تابستان باز هم دوست داشتم در کشوری خارجی بازی کنم. در نهایت بعد از مشورت با خانواده‌ام تصمیم گرفتم به بریتانیا برگردم. بعد از مدت زمانی طولانی که نتوانستم فوتبال بازی کنم، خیلی علاقه دارم به میادین برگردم. بعد از ترک ایران، دوباره دارم فوتبال را به خاطر می‌آورم و خوشحالم که دوباره به شرایط گذشته‌ام بازگشته‌ام. کانتی تیم خوبی است و به نظر می‌آید فصلی هیجان‌انگیز در پیش باشد.»

سان در ادامه می‌نویسد تجربه بدی که اروین در ایران داشت می‌تواند انگیزه او را برای شروعی مجدد بیشتر کند.

لازم به ذکر است اروین در ۶ بازی در پیراهن تراکتور ۴ گل زد. ضمن اینکه در یکی از مسابقاتی که در ایران حضور داشت در ۷ دقیقه هت‌تریک کرد. اروین در اولین فرصتی که به مرخصی رفت دیگر به ایران برنگشت و دلیل این حرکت را افسردگی شدید اعلام کرد، اما در نهایت باشگاه تراکتور به خاطر داشتن قرارداد او را مجبور به بازگشت کرد، اما دیگر به این بازیکن فرصت حضور در زمین داده نشد تا اینکه اروین با پایان قراردادش توانست تراکتور و ایران را ترک کند و حالا حضور در ایران را بدترین خاطره دوران فوتبال خود می‌داند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net