حمله با چاقو به مسعود اوزیل در لندن!!
مسوت اوزیل و سئاد کولاشیناچ بازیکنان تیم آرسنال مورد حمله افراد چاقو به دست قرار گرفتند

حمله با چاقو به اوزیل در مقابل رستوران ترکیه ای در لندن

مسوت اوزیل و سئاد کولاشیناچ، دو بازیکن باشگاه آرسنال روز پنجشنبه درشهر لندن، پایتخت انگلیس، مورد حمله افرادی چاقو به دست قرار گرفتند اما آسیبی به آنها نرسید.

یک شاهد عینی درباره این اتفاق به دیلی میل گفت:" واقعا اتفاق عجیب و دیوانه کننده ای بود. ماشین اوزیل خالی وسط خیابان متوقف شده بود و درهای آن ماشین کاملا باز بود. ستاره آلمانی کاملا ترسیده بود؛ و مثل هر فرد دیگری که در خطر چاقو خوردن قرار گرفته ، فرار کرد. کاملا اینطور به نظر می رسید که او برای نجات جانش فرار می کند. من دیدم که او وارد رستوران شد و موتور سوار هم او را تعقیب می کرد.موتورسواران کلاه داشتند و کاملا سیاه پوشیده بودند و در این هوای گرم، لباس های آستین بلند به تن کرده بودند.واقعا شرایط عجیبی بود."

این اتفاق روز پنجشنبه در خیابان گلدرز گرین رود لندن و در شرایطی که اوزیل مشغول رانندگی  با اتومبیل مرسدس G-class اش بود رخ داد و موتور سوارانی که به چاقو مسلح بودند، شروع به تعقیب او کرد. او هم که حسابی وحشت زده شده بود، از اتومبیلش پیاده شد و با پای پیاده، فرار کرد. در آن نزدیکی یک رستوران ترک بود که کارکنان آن با شناختن اوزیل، برای دفاع از او وارد عمل شدند.

کولاشیناچ هم همراه اوزیل بود و با  دست خالی با یکی از مورتور سواران مسلح درگیر شد. بعد از دقایقی، پلیس هم خود را به محل حادثه رساند و از اوزیل و کولاشیناچ در مورد این اتفاق سوال کرد.

یکی از سخنگویان آرسنال با تایید اینکه دو بازیکن این تیم، امروز دچار این حادثه شدند، گفت:" ما با هر دو بازیکن در تماس بودیم و حال آنها خوب است.

آرسنال به تازگی تور آمریکایی اش را به پایان رسید و اوزیل و کولاشیناچ که همراه تیم شان بودند، به تازگی به لندن برگشتند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net