کاهش قیمت نیمار توسط پاری سن ژرمن
باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته است که قیمت فروش نیمار را کاهش داد اما با این حال باز هم به نظر نمی رسد که بارسلون قادر به پرداخت این مبلغ باشد

پاری سن ژرمن قیمت نیمار را کاهش داد

در هفته های اخیر موضوع انتقال نیمار به باشگاه بارسلونا اصلی ترین بحث بازار نقل و انتقالات اروپا بوده است. نیمار رسما به مربی تیم و مقامات باشگاه اعلام کرده بود که خواهان جدایی از پی اس جی است و مدیر ورزشی پاریسی ها نیز مدعی شده بود که این ستاره برزیلی می تواند در صورت دریافت یک پیشنهاد مالی خوب از سوی سایر تیم ها از جمع بازیکنان جدا شود.

پیشنهاد بارسلونا به پاری سن ژرمن برای خرید نیمار پرداخت 100 میلیون یورو به همراه دو بازیکن از ترکیب اصلی خود بود که گفته می شد راکیتیچ، دمبله، کوتینیو و سمدو در بین این بازیکنان بودند. اما مسئولان پی اس جی قصد داشتند مبلغ 222 میلیون یورویی که دو سال قبل برای انتقال نیمار از نیوکمپ به تیم خود را پرداخت کرده بودند، پس بگیرند.

به نظر می رسید که بارسلونا با توجه به خرید آنتوان گریزمان و فرنکی دی یونگ توانایی مالی چندانی برای پرداخت مبلغ موردنظر مدیران تیم قهرمان لیگ فرانسه نداشته باشد. اما حالا روزنامه اسپانیایی اسپرت مدعی شده که پاری سن ژرمن مبلغ موردنظر خود برای فروش نیمار را به 190 میلیون یورو کاهش داده است تا شرایط را برای جدایی این بازیکن که قصد ادامه حضور در پاریس را ندارد، فراهم کند.

اما  بارسلونا باز هم توانایی پرداخت چنین مبلغی را نخواهد داشت چرا که آنها برای پرداخت بند فسخ گریزمان نیز مبلغی را به صورت وام دریافت کردند و بدین ترتیب نیمار فصل آینده نیز در ترکیب پی اس جی به میدان خواهد رفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net