کنفرانس خبری جالب رونالدو و پاسخ به 5 سوال از طرف 5 کودک
رونالدو در یک کنفرانس خبری به 5 سوالی که از جانب 5 کودک پرسیده شد پاسخ داد

هیجان انگیزترین مصاحبه رونالدو؛ اعتراف برابر 5 کودک

 کریستیانو رونالدو در مراسم اسطوره‌های مارکا شرکت کرد و پنج کودک با او مصاحبه کردند و هر کدام از این پنج کودک یکی از پیراهن‌هایی که رونالدو در دوران ورزشی‌اش پوشیده را به تن داشتند.

این بازیکن پرتغالی در ابتدا کمی آشفته به نظر می‌رسید اما سپس رابطه‌ای دوستانه با کودکان برقرار کرد و با لبخندی بر روی صورت به پرسش‌های آنان پاسخ گفت.

او پیش از آنکه سوالی پرسیده شود، گفت: «مدیریت خبرنگاران کار آسانی است اما کودکان... !»

اول کلودیا از او سوال پرسید که پیراهن شماره 28 رونالدو در اسپورتینگ لیسبون را به تن داشت. او گفت: «وقتی کودک بودی، آیا می‌دانستی که قرار است بهترین بازیکن تاریخ شوی؟ آیا تصور می‌کردی که تا این همه قهرمانی به دست بیاوری؟»

رونالدو پاسخ داد: «نه، هرگز فکرش را هم نمی‌کردم. رویای من همیشه این بود که فوتبالیستی حرفه‌ای شوم.»

نفر بعدی گونسالو بود که پیراهن منچستر یونایتد با شماره 7 را به تن داشت. او گفت: «دلت برای کدام بیشتر تنگ می‌شود، منچستر یا مادرید؟»

رونالدو هم در جواب گفت: «دلم برای هر دو باشگاه تنگ می‌شود اما رویدادهایی که زندگی من را تغییر دادند بیشتر در مادرید اتفاق افتادند. کودکانم در مادرید به دنیا آمدند و آنجا با نامزدم آشنا شدم. پس دلم بیشتر برای مادرید تنگ می‌شود.»

سوال سوم متعلق به ایسیار بود که پیراهن شماره 7 رونالدو در تیم ملی پرتغال را پوشیده بود. او پرسید: «آیا قهرمانی در جام ملت‌های اروپا بهترین قهرمانی دوران ورزشی‌ات است؟ به کدام قهرمانی‌ات بیشتر از همه افتخار می‌کنی؟»  او گفت: «همه قهرمانی‌ها مهم هستند اما احتمالاً حق با تو است چون این قهرمانی خاص‌تر است. قهرمانی در اروپا با دیگر قهرمانی‌ها متفاوت است. زمانی که برای کشورت قهرمانی به دست می‌آوری و می‌دانی که این کار بسیار سختی بوده است... این مهم‌ترین دستاورد دوران ورزشی من است.»

خورخه کودک چهارم بود. او که پیراهن شماره 7 رئال مادرید را پوشیده بود، گفت: «وقتی از رئال مادرید رفتی ناراحت شدم.» رونالدو گفت: «خودم هم همینطور.» او سپس خندید و دست خورخه را گرفت. رونالدو همچنین گفت: «پس از قهرمانی‌هایی که در مادرید داشتم، نیاز به تغییر را حس کردم و می‌خواستم انگیزه جدیدی داشته باشم. من هنوز قدرت لازم برای ادامه پیروزی‌هایم را دارم.»

پرسش آخر هم از سوی مارکو بود که پیراهن شماره 7 یوونتوس بر تنش بود. او گفت: «آیا امسال فاتح لیگ قهرمانان می‌شوی؟» رونالدو هم جواب داد: «نمی‌دانم. ما سعی‌مان را می‌کنیم، مانند همیشه. امیدواریم که یوونتوس قهرمان شود.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: ilna.ir